بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر روی عملکرد صنعت بیمه، بیمه پاسارگاد استان تهران


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر روی عملکرد صنعت بیمه، بیمه پاسارگاد استان تهران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر روی عملکرد صنعت بیمه، بیمه پاسارگاد استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر روی عملکرد صنعت بیمه، بیمه پاسارگاد استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر روی عملکرد صنعت بیمه، بیمه پاسارگاد استان تهران :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

رسانه ها و شبکه های اینترنتی امروزه تبدیل به ابزارهایی شدهاند که بهسادگی در دسترس افراد قرار دارند. با این وجود در بسیاری از شرکتهای بزرگ هنوز ابعاد و مزایای استفاده از این فناوری و شبکه ها در پیشبرد اهداف کسب و کارناشناخته مانده است . شرکتهای بیمه می توانند در وب سایت ها و شبکه های گوناگون برنامه های رایگانی را در اختیار کاربران قرار دهند و در ازای آن اطلاعاتی را به طور غیرمستقیم در اختیار آنان بگذارند این تحقیق در تلاش است تا به بررسی این موضوع بپردازد که استفاده از بازاریابی اینترنتی در شرکتهای بیمه ای پاسارگاد شهر تهران آیا می تواند سببارتقاء عملکرد کسب و کار گردد . دوره زمانی این تحقیق از مهرماه سال ۱۳۹۳ الی اواخر شهریور ماه سال ۱۳۹۴ در نظر گرفته شده است. این تحقیق از نظر روش یک تحقیق توصیفی پیمایشی و از نظر هدف یک تحقیق کاربردی می باشد. بهمنظور جمع آوری داده ها و اطلاعات از پرسشنامه استفاده شده است برای تجزیه و تحلیل دادهها از روشهای مختلف توصیفی و استنباطی و از نرم افزار SPSS برای برقراری روابط علی متغیرهای مستقل با متغیرهای وابسته استفاده شده است. برای تعیین حجم نمونه نیز از جدول مورگان استفاده کرده ایم که مطابق این جدول حجم نمونه برای ۲۷۵ نفرجامعه برابر ۱۶۰ نفر می باشد. نتایج تحقیق نشان داد که ۳ متغیر مستقل این تحقیق توانست بیش از نیمی از تغییرات متغیر وابسته عملکرد را بیش بینی کند. که در این بین متغیر بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی بیشتر ین نقش را دارا می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.