بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان به برند های سیم کارت های تلفن سیار (بررسی مقایسه ای در برند ایرانسل و همراه اول )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان به برند های سیم کارت های تلفن سیار (بررسی مقایسه ای در برند ایرانسل و همراه اول ) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان به برند های سیم کارت های تلفن سیار (بررسی مقایسه ای در برند ایرانسل و همراه اول )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان به برند های سیم کارت های تلفن سیار (بررسی مقایسه ای در برند ایرانسل و همراه اول )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان به برند های سیم کارت های تلفن سیار (بررسی مقایسه ای در برند ایرانسل و همراه اول ) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف هرشرکتی از ایجاد رابطه بلند مدت با مشتریان و کسب وفاداری آن ها میباشد. تاکتیک های بازاریابی رابطه مند موجب حف مشتریان موجود و جلب رضایت و اعتمادآنها به برند میگردد . این تحقیق ضمن مطالعه تحقیقات گذشته و گردآوری اطلاعات از منابع ارزش پیشنهادی و کیفیت ، کیفیت خدمات گرایی، ذهنیت برند ، معتبر، ارتباط تاکتیک های بازاریابی رابطه مند (قیمت درک شده ارتباط) را برروی وفاداری مشتریان اپراتور تلفن همراه اول و ایرانسل بررسی می کند . پووه از لحاه هدف کاربردی و از لحاه گردآوری داده ها، توصیفی می باشد .تحلیل اطلاعات در این پووه با استفاده از آزمون اسمورینف-کلموگروف و ضریب همبستگی پیرسون و آزمون فریدمن در نرم افزار spss انجام گرفت .جامعه آماری متشکل از مشتریان تلفنهای سیار به تعداد ۱۹۶ نفر برای هر اپراتور ایرانسل و همراه اول در سطح استان مازندران می باشد و نتیجه این پووه حاکی از ارتباط مستقیم و مثبت بین پن عامل بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان است و شرکت همراه اول در ابعاد ذهنیت برندو کیفیت خدمات گرایی نسبت به ایرانسل عملکرد بهتری داشته است اما شرکت ایرانسل در ابعاد قیمت درک شده و ازرش پیشنهادی توانسته مشتریان بیشتری را به خود جذب نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.