بررسی رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند و رضایت مشتری در فروشگاههای زنجیره ای اتکا شهرستان گرگان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند و رضایت مشتری در فروشگاههای زنجیره ای اتکا شهرستان گرگان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند و رضایت مشتری در فروشگاههای زنجیره ای اتکا شهرستان گرگان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند و رضایت مشتری در فروشگاههای زنجیره ای اتکا شهرستان گرگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند و رضایت مشتری در فروشگاههای زنجیره ای اتکا شهرستان گرگان :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
در این تحقیق بررسی رابطه ارزش ویژه برند ، بر وفاداری به برند و رضایت مصرف کننده در فروشگاه های زنجیره ای اتکاشهرستان گرگان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. هدف اصلی این تحقیق بررسی رابطه ارزش ویژه برند ، بروفاداری به برند ورضایت مصرف کننده در فروشگاههای زنجیره ای اتکا شهرستان گرگان می باشد. نوع تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظرروش گردآوری توصیفی- پیمایشی و از آنجاییکه رابطه بین متغیرها را می سنجد از نوع همبستگی است. جامعه آماری شاملمشتریان فروشگاه های رنجیره ای اتکا شهرستان گرگان می باشد . در این آزمون به دلیل نامحدود بودن تعداد مشتریانی که بهفروشگاههای اتکا شهرستان گرگان مراجعه می کنند با استفاده از فرمول کرجسی و مورگان حجم نمونه n=384 در نظرگرفته می شود و به بررسی نتایج می پردازیم. ابزار گردآوری اطلاعات از طریق پرسشنامه است. با استفاده از آزمون و بررسینتایج به این نتیجه رسیدیم که بین ارزش ویژه برند و وفاداری به برند و رضایت مصرف کننده رابطه معناداری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.