بررسی و تجزیه و تحلیل کارآیی شعب بانک کشاورزی استان خوزستان با استفاده از رویکرد ترکیبی BSC-DEA


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و تجزیه و تحلیل کارآیی شعب بانک کشاورزی استان خوزستان با استفاده از رویکرد ترکیبی BSC-DEA دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و تجزیه و تحلیل کارآیی شعب بانک کشاورزی استان خوزستان با استفاده از رویکرد ترکیبی BSC-DEA  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و تجزیه و تحلیل کارآیی شعب بانک کشاورزی استان خوزستان با استفاده از رویکرد ترکیبی BSC-DEA،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و تجزیه و تحلیل کارآیی شعب بانک کشاورزی استان خوزستان با استفاده از رویکرد ترکیبی BSC-DEA :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی و تجزیه و تحلیل کارآیی شعب بانک کشاورزی استان خوزستان با استفاده از رویکرد ترکیبی BSC-DEA است. تحقیق حاضر بر اساس هدف، کاربردی و بر اساس ماهیت و نحوه گردآوری داده ها، توصیفی – علی است. جامعه مورد مطالعه این تحقیق شامل ۹۲ شعبه بانک کشاورزی در استان خوزستان طی دوره ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ است. در این مطالعه ابتدا با مرور منابع و ادبیات سنجش کارآیی در شعب بانک، نهاده ها و ستاده های تحقیق (جمعاً ۱۳ متغیر) استخراج گردید و سپس این نهاده ها و ستاده ها بر اساس چهار منظر کارت امتیازی متوازن دسته بندی گردید و در پایان کارآیی شعب بانک با استفاده از روش BCC خروجی محور با کمک نرم افزار EMS نمرات کارآیی شعب سنجیده شد. نتایج بررسی در سال ۱۳۸۸ نشان داد که تنها واحد۱و واحد۵ در تمامی مناظر مالی، مشتری، فرآیند داخلی و رشد و یادگیری با توجه به نمره کارآیی یک بدست آمده برای آن ها، روی مرز کارآیی قرار داشته و کاملاً کارآ بوده اند. همچنین مطابق نتایج بررسی در سال ۱۳۸۹ نشان داد که تنها واحد۴۲ و واحد۸۳ در تمامی مناظر مالی، مشتری، فرآیند داخلی و رشد و یادگیری، کارآ بودند؛ در سال ۱۳۹۰ نیز تنها واحد۲۳ در تمامی مناظر مالی، مشتری، فرآیند داخلی و رشد و یادگیری، کارآ بود؛ و در سال ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ یافته ها نشان داد که هیچ شعبه ای در تمامی مناظر، کارآ نیست

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.