بررسی زمینه های بهبود عملکرد سیستم مدیریت ارتباط مشتریان با استفاده از مدیریت دانش (مطالعه موردی : شرکت فن آوا کارت)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی زمینه های بهبود عملکرد سیستم مدیریت ارتباط مشتریان با استفاده از مدیریت دانش (مطالعه موردی : شرکت فن آوا کارت) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی زمینه های بهبود عملکرد سیستم مدیریت ارتباط مشتریان با استفاده از مدیریت دانش (مطالعه موردی : شرکت فن آوا کارت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی زمینه های بهبود عملکرد سیستم مدیریت ارتباط مشتریان با استفاده از مدیریت دانش (مطالعه موردی : شرکت فن آوا کارت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی زمینه های بهبود عملکرد سیستم مدیریت ارتباط مشتریان با استفاده از مدیریت دانش (مطالعه موردی : شرکت فن آوا کارت) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

دانش به عنوان مبنای اولیه دستیابی به شایستگی های اصلی و راهبردی برای عملکرد برتر مطرح می شود. مدیریت ارتباط با مشتری نیز مجموعه ای از گام هایی که به منظور ایجاد و توسعه، نگهداری و بهینه سازی روابط طولانی مدت و ارزشمند بین مشتریان و سازمان برداشته می شود شناخته شده است. در اقتصاد جهانی امروز سازمان ها به دوباره اندیشی در راهکارهای برقرای ارتباط با دامنه وسیع با مشتریان و تسخیر دانش گسترده برانگیخته شده اند لذا این مقاله سعی بر شناسایی مهمترین عوامل مدیریت دانش با بیشترین تاثیر بر بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت فن آوا کارت را دارد. از این رو ابتدا با استفاده از مطالعه ادبیات تحقیق، مقالات و سایتهای علمی اقدام به شناسایی متغیرهای اصلی و شاخص ها نمویم و بر اساس آن پرسشنامه ای تنظیم و در اختیار نمونه آماری (متشکل از کارشناسان شرکت فن آوا کارت) قرار دادیم. تعداد نمونه با استفاده از جدول مورگان برابر با ۱۸۶ نفر برآورد گردید و روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده انجام شد. مدلسازی معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده گردید. نتایج نشان داد که مدیریت دانش به میزان ۹۲% بر بهود سیستم ارتباط با مشتری در شرکت فن آوا موثر می باشد. همچنین شناسایی، ایجاد، به کارگیری، هدفمندی و انتقال دانش هریک به میزان ۵۸%، ۵۶%، ۷۱%، ۷۹% و ۹۵% بر بهبود سیستم ارتباط با مشتری موثر گزارش گردیدند. بنابراین از بین عوامل مدیریت دانش انتقال دانش با بالاترین ضریب تاثیر (۹۵%) بالاترین اولویت را به خود اختصاص داد. بر این اساس به سازمان پیشنهاد گردید تا با به کارگیری موثرترین روش های انتقال و سیستم های نوین ارتباطی مبتنی بر فناوری زمینه لازم برای انتقال دانش را در سازمان فراهم آورند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.