بررسی آمیخته های بازاریابی در صنعت گردشگری ورزشی استان خراسان شمالی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی آمیخته های بازاریابی در صنعت گردشگری ورزشی استان خراسان شمالی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی آمیخته های بازاریابی در صنعت گردشگری ورزشی استان خراسان شمالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی آمیخته های بازاریابی در صنعت گردشگری ورزشی استان خراسان شمالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی آمیخته های بازاریابی در صنعت گردشگری ورزشی استان خراسان شمالی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی آمیخته های بازاریابی در صنعت گردشگری ورزشی استان خراسان شمالی است. تحقیق حاضر توصیفی از نوع زمینه یابی پیمایشی بوده و جامعه آماری را متخصصان مدیریت ورزشی، که اطلاعات کافی از حوزه گردشگری ورزشی داشتند، تشکیل داده اند. جهت جمع آوری داده ها از پرسشنامه ای محقق ساخته بر اساس مقیاس پنج ارزشی لیکرت استفاده شده است که بعد از تأیید پایایی و روایی بین ۲۵ نفر از پاسخ دهندگان توزیع و پس از جمع آوری مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است. نتایج نشان می دهد، در مؤلفه محصول »میزبانی رویدادهای ورزشی«، »وجود قطب های گردشگری در مناطق گردشگر پذیر استان«، در مؤلفه مکان »فراهم بودن زیر ساخت ها«، »توسعه خدمات، تجهیزات و تأسیسات گردشگری ورزشی«، در مؤلفه ترویج »استفاده از تبلیغات در رسانههای محلی و جمعی، »تهیه فیلم های تبلیغاتی درباره جاذبه های گردشگری ورزشی ومعرفی شهرهای میزبان مسابقات«، در مؤلفه قیمت »وضعیت هزینه های مناطق اقامتی«، »قیمت های ارائه شده توسط تورهای مسافرتی با توجه به رقبا به ترتیب دو رتبه اول اهمیت را کسب کرده اند و نتیجه نشان می دهد که اهمیت آمیخته ترویج از بقیه بیشتر است و بعد از آن به ترتیب، مکان، محصول و قیمت قرار دارند و اکثر افراد معتقدند که تمام مولفه های موجود در تحقیق به میزان زیاد بر آمیزه های بازاریابی گردشگری ورزشی موثر هستند. در نتیجه با توجه به اینکه در استان پتانسیل های مختلف گردشگری ورزشی به صورت طبیعی و مصنوعی وجود دارند، پژوهشگران مدیران و برنامه ریزان بخش بازاریابی گردشگری و ورزش بایستی در جهت شکل گیری و توسعه بازار در این صنعت، به آمیخته های بازاریابی و اولویت های مهم آن توجه نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.