اثربخشی کارگاه آموزشی نوآفرینی بر پرورش قابلیت ابتکار تفکر دانش آموزان در درس انشا


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی کارگاه آموزشی نوآفرینی بر پرورش قابلیت ابتکار تفکر دانش آموزان در درس انشا دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی کارگاه آموزشی نوآفرینی بر پرورش قابلیت ابتکار تفکر دانش آموزان در درس انشا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی کارگاه آموزشی نوآفرینی بر پرورش قابلیت ابتکار تفکر دانش آموزان در درس انشا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی کارگاه آموزشی نوآفرینی بر پرورش قابلیت ابتکار تفکر دانش آموزان در درس انشا :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف تعیین اثربخشی کارگاه آموزشی نوآفرینی بر پرورش قابلیت ابتکار تفکر دانش آموزان پایهپنجم ابتدایی در درس انشا انجام گرفت. روش پژوهش، شبه آزمایشی با طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل وجامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر یزد در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ بود. حجم نمونه شامل ۸۰ نفراز دانش آموزان (۴۰ نفر پسر- ۴۰ نفردختر) که به روش خوشه ای چند مرحله ای انتخاب و با تخصیص تصادفی در دو گروهآزمایش ( ۲۰ نفر) و کنترل( ۲۰ نفر) از هر جنسیت قرار گرفتند. ابزار پژوهش برای گردآوری اطلاعات، آزمون تفکر خلاقتورنس (فرم تصویری ب) و برای ارائه آموزش نوآفرینی، کارگاه آموزشی طراحی شده توسط پژوهشگر بوده است. کارگاهآموزشی نوآفرینی طی ۸ جلسه ۴۵ دقیقه ای تنها برای گروه های آزمایش (پسران- دختران) اجرا گردید. نتایج نشان داد کهآموزش نوآفرینی ازطریق کارگاه آموزشی موجب بهبود قابلیت ابتکار یا اصالت تفکر دانش آموزان در درس انشا می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.