روش شناسی مناسب در تدوین دروس علوم انسانی بر مبنای منطق فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 روش شناسی مناسب در تدوین دروس علوم انسانی بر مبنای منطق فازی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد روش شناسی مناسب در تدوین دروس علوم انسانی بر مبنای منطق فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی روش شناسی مناسب در تدوین دروس علوم انسانی بر مبنای منطق فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن روش شناسی مناسب در تدوین دروس علوم انسانی بر مبنای منطق فازی :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

بی شک توسعه پایدار بدون محوریت علم و دانایی ممکن نیست و در ای ن مقام علوم انسانی و اجتماعی از جایگاه ویژه ای برخوردارند. از سوی دیگر موضوع علوم انسان ی درگیر امر انسانی است و با فاعلان شناسایی که انسان است سخت در آمیخته اس ت .علوم اجتماعی علومی انتزاعی یا خنثی نیست بلکه هدف آن تحلیل پدیده ها به سبب تغییر و تحول در جامعه است. در این عرصه علم و ایدئولوژی بر یکدیگر تاثیر می گذارندو لذا بسیاری از پژوهش های علمی که در باب مس ا یل اجتماع ی فرهنگ ی و انسا نی، مواضع فلسفی و ایدئولوژیک خود را در قالب دیدگاه های علمی مطرح می سازد. لذا ای نسؤال پیش می آید که علم انسانی بومی چه تعریفی دارد و چگونه می توان علوم را در طبقه بومی یا جهانی طبقه بندی کرد. از آنجا که در معرفت شناسی کلاس یک منطق مسلط منطق ارسطویی یا منطق صفر و یک است ، علوم را بو م ی ی ا جها نی تعری ف م یکند. این مقاله بر آن است تا نشان دهد که سنجش مطالعات انسانی میتواند بر روی طیفی از این حیث انجام گیرد که در یک سر آن علم بو م ی و در سر دیگر آن علم جهانی قرار دارد. رهیافتی که مطالعه بر مبنای ان انجام گرفته است، ره یافت فا ز ی است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.