بررسی رابطه بین اثر بخشی ارتباطات سازمانی با منابع پنجگانه فدرت مدیران(مطالعه ی موردی:بانک های شهرستان دزفول)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین اثر بخشی ارتباطات سازمانی با منابع پنجگانه فدرت مدیران(مطالعه ی موردی:بانک های شهرستان دزفول) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین اثر بخشی ارتباطات سازمانی با منابع پنجگانه فدرت مدیران(مطالعه ی موردی:بانک های شهرستان دزفول) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین اثر بخشی ارتباطات سازمانی با منابع پنجگانه فدرت مدیران(مطالعه ی موردی:بانک های شهرستان دزفول)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین اثر بخشی ارتباطات سازمانی با منابع پنجگانه فدرت مدیران(مطالعه ی موردی:بانک های شهرستان دزفول) :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی با منابع پنجگانه قدرت مدیران می باشد.روش اجرای تحقیق حاضر از نوع توصیفی همبستگی بوده و بصورت میدانی اجرا شده است.جامعه آماری پژوهش شامل کلیه ی مدیران و کارکنان بانک های شهرستان دزفول,جمعا بع تعداد (۱۵۰ نفر)می باشند.عوامل قدرت مورد مطالعه عبارت بود از:قدرت قانونی,اجبار,تخصصی,مرجغیت,پاداش.به منظور گردآوری داده ها از دو پرسشنامه سنجش منابع قدرت هینکین و شرایخیم(۱۹۸۹) و پرسشنامه اثربخشی ارتباطات سازمانی نانچیان و دیگران(۱۳۷۹) استفاده گردید.از طرفی به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از روشهای آمار توصیفی و استنباطی شامل ضریب همبستگی رتبه ای اسپیرمن استفاده شد.بررسی توصیفی داده ها حاکی از این است که بیشترین منابع قدرت مورد استفاده مدیران به ترتیب عبارتند از:قدرت مرجعیت,تخصص,قانونی,پادش و اجبار.در نهایت تحلیل استنباطی داده های این پژوهش نشان داد که بین منابع قدرت تخصص,مرجعیت,پاداش و قانون با اثر بخشی ارتباطات سازمانی رابطه مستقیم و معنادار و بین منبع قدرت اجبار با اثربخشی ارتباطات سازمانی رابطه معکوس و معنادار وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.