بررسی ارتباط ابعاد مدیریت دانش و عملکرد کارکنان بر اساس مدل نوناکا-تاکوچی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط ابعاد مدیریت دانش و عملکرد کارکنان بر اساس مدل نوناکا-تاکوچی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط ابعاد مدیریت دانش و عملکرد کارکنان بر اساس مدل نوناکا-تاکوچی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط ابعاد مدیریت دانش و عملکرد کارکنان بر اساس مدل نوناکا-تاکوچی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط ابعاد مدیریت دانش و عملکرد کارکنان بر اساس مدل نوناکا-تاکوچی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

مدیریت دانش یک رویکرد تجاری است که بهبود سازمان و تقویت قابلیتهای فردی نیروی انسانی را از طریق تاکید بر یادگیری و تسهیم دانش دنبال می کند.به بیان ساده تر,سازمانها می توانند با طبقه بندی,انتخاب,استفاده و ذخیره سازی دانش,منافع و مزیتهای خود را ارتقاء بخشند.در این پژوهش سعی می شود با توجه به مولفه های اصلی مدل نوناکا-تاکوچی(اجتماعی شدن,برونی سازی,ترکیب و درونی کردن دانش),جایگاه مدیریت دانش در مراکز آموزشی اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان تعیین و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان مورد بررسی قرار گیرد.جامعه آماری پژوهش با تمرکز بر چهار منطقه استان,شامل ۲۵۰ نفر از مربیان و کارکنان مراکز آموزشی در سال ۱۳۹۲ می باشد و حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان,۱۵۲ نفر تعیین شده است.پایایی پرسشنامه ها با استفاده از آلفای کرونباخ و روایی پرسشنامه ها با توجه به پژوهشهای قبلی انجام گرفته,مورد تایید می باشد.این پژوهش از نظر هدف یک پژوهش کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها,یک پزوهش توصیفی و از نوع همبستگی می باشد.برای بررسی ارتباط بین لبعاد مدیریت دانش و عملکرد از آزمون همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.