ارائه یک چارچوب جدید برای مدلسازی اعتماد در شبکه های تجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه یک چارچوب جدید برای مدلسازی اعتماد در شبکه های تجارت الکترونیک دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه یک چارچوب جدید برای مدلسازی اعتماد در شبکه های تجارت الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه یک چارچوب جدید برای مدلسازی اعتماد در شبکه های تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه یک چارچوب جدید برای مدلسازی اعتماد در شبکه های تجارت الکترونیک :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

اعتماد ونقش آن در تجارت الکترونیک یکی از مهم ترین موضوعاتی است که توجه به محققان ومتقاضیان و تامین کنندگان سرویس را به خود جلب کرده است اما هنوز اصل اعتماد وچگونگی استفاده عملی آن در تجارت الکترونیک پاسخ داده نشده است .دراین پژوهش سعی شده است تا چارچوب جدیدی جهت ورود اعتماد به شبکه های تجاری ارائه گردد که ارائه این مدل بیشتر براساس تحلیل pCA وتحلیل شبکه صورت گرفته است که چهارده عامل اصلی ومهمی که بر اعتماد موثر هستند انتخاب شده وبراساس داده های جمع آورش شده وبا استفاده از الگوریتم تحلیل pCA اهمیت هریک ازاین عامل را بدست آوردیم وبا استفاده ازتحلیل بیزین گراف وشبکه ایجاد شده رسم کردیم ومعادله ودیاگرامی برای محاسبه اعتبار ارائه دادیم .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.