شناسایی واولویت بندی شاخصهای مدیریت تولید ناب با رویکرد دیماتل درسازمان های تولیدی غیرپیوسته


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی واولویت بندی شاخصهای مدیریت تولید ناب با رویکرد دیماتل درسازمان های تولیدی غیرپیوسته دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی واولویت بندی شاخصهای مدیریت تولید ناب با رویکرد دیماتل درسازمان های تولیدی غیرپیوسته  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی واولویت بندی شاخصهای مدیریت تولید ناب با رویکرد دیماتل درسازمان های تولیدی غیرپیوسته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی واولویت بندی شاخصهای مدیریت تولید ناب با رویکرد دیماتل درسازمان های تولیدی غیرپیوسته :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

تولید ناب نتیجه تحقق شاخص هایی است که بطور مستقیم و غیرمستقیم بر تولید ناب تاثیر می گذارند. اما نکته مهم این است که کدامیک از این شاخصی ها در اولویت اند و کدامیک از شاخصی ها می توانند زمینه مناسبی را برای دستیابی به سایر شاخصی ها فراهم سازند و در نهایت سازمان را به سوی تولید ناب هدایت نماید. در این تحقیق ابتدا سعی شد با استفاده از مطالعات کتابخانه ای و بررسی تحقیقات قبلی شاخص های تولید ناب شناسایی گردد و این شاخصی ها طبقه بندی و در اختیار متخصصان و اساتید حوزه تولید ناب قرار گرفت تا در مورد شاخصی های ارائه شده اظهار نظر نمایند در نهایت این شاخصی ها در دو حوزه شاخصی های اصلی و شاخصی های فرعی طبقه بندی گردید. شاخص های اصلی و شاخص های فرعی هر حوزه در قالب ماتریس هایی در اختیار اساتید و متخصصان این حوزه قرار گرفت تا در مورد تاثیر دو به دو شاخصی ها اظهار نظر نمایند. نتیجه نهایی بدست آمده از سوی این متخصصان با استفاده از مدل دیماتل مورد تحلیل قرار گرفت و شاخص های اصلی و فرعی اولویت بندی گردید و مشخص شد که کدامیک از این شاخصی ها بیشترین تاثیر را بر شاخص های دیگر دارند و کدامیک بیشتر تحت تاثیر شاخص های دیگرند. آنچه در تحقیقات آتی بیشتر مورد توجه است این است که راه دستیابی به این شاخص ها چیست و چگونه می توان سازمان را به سوی تولید ناب هدایت نمود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.