کاربرد هوش تجاری و تکنیک های داده کاوی در استخراج و تحلیل داده های سازمان (مورد مطالعه: سامانه همراه اول)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کاربرد هوش تجاری و تکنیک های داده کاوی در استخراج و تحلیل داده های سازمان (مورد مطالعه: سامانه همراه اول) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاربرد هوش تجاری و تکنیک های داده کاوی در استخراج و تحلیل داده های سازمان (مورد مطالعه: سامانه همراه اول)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربرد هوش تجاری و تکنیک های داده کاوی در استخراج و تحلیل داده های سازمان (مورد مطالعه: سامانه همراه اول)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاربرد هوش تجاری و تکنیک های داده کاوی در استخراج و تحلیل داده های سازمان (مورد مطالعه: سامانه همراه اول) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در این تحقیق به آثار مثبت هوش تجاری و داده کاوی بر تصمیمات کند و کلان سازمانی پرداخته شده است همچنین به امید موارد قابل توجه در معماری هوش تجاری و مزایای آن به همراه نحوه برخورد و دو پیاده سازی آن اشاره شده است، هوش تجاری به عنوان یک ابزار یا یک محصول و یا هر دو سیستم، بلکه به عنوان یک رویکرد جدید در معماری سازمانی براساس سرعت در تحلیل اطلاعات به منظور اتخاذ تصمیمات دقیق و هوشمند کسب و کار در حداقل زمان ممکن مطرح شده است. در این مقاله دلایل لزوم استفاده به همراه تشریح اهداف آن، ضمن معرفی تکنیک های عمومی هوش تجاری، مورد بحث قرار گرفته است. در این پژوهش با بررسی پتوی حجم نمونه ۱۰۰۰۰۰ و ۵۰۰۰۰۰۰۰۰ رکوردی ارائه شده مشتریان همراه عمل بر اساس نوع سرویس، جنسیت، هستند، فصل، درآمد حاصل از ارسال پیامی که آنان نشان داده شد که تعداد متقاضیان مؤنث در استان خراسان رضوی بیشتر از سرویس آوای انتظار نسبت به سایر خدمات دیگر همراه عمل استفاده کرده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.