الویت بندی عوامل تاثیرگذار بر انتخاب شریک دربرندسازی مشترک ازدیدگاه شخصیت برند مورد مطالعاتی: صنعت تلفن همراه درایران


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 الویت بندی عوامل تاثیرگذار بر انتخاب شریک دربرندسازی مشترک ازدیدگاه شخصیت برند مورد مطالعاتی: صنعت تلفن همراه درایران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد الویت بندی عوامل تاثیرگذار بر انتخاب شریک دربرندسازی مشترک ازدیدگاه شخصیت برند مورد مطالعاتی: صنعت تلفن همراه درایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی الویت بندی عوامل تاثیرگذار بر انتخاب شریک دربرندسازی مشترک ازدیدگاه شخصیت برند مورد مطالعاتی: صنعت تلفن همراه درایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن الویت بندی عوامل تاثیرگذار بر انتخاب شریک دربرندسازی مشترک ازدیدگاه شخصیت برند مورد مطالعاتی: صنعت تلفن همراه درایران :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

باتوجه به عرصه ای که شرکت ها درآن به دنبال رشد ازطریق گسترش بازارهای جدید می باشد برندسازی مشترک راه را برای ساختن برندی موفق فراهم می کند دربرندسازی مشترک موفق ازنقاط منحصربفرد هربرند هم افزایی ایجادمیشود استراتژیهای توسعه برند به دلیل کارایی های بازاریابی مانند هزینه های کاهش یافته مصرفی و تولید محصول جدید و افزایش شانس موفقیت سودمند به نظر می آیند مقاله پیشرو بابهره گیری ازمدل پنج عاملی آکر به بررسی درجهت پیدا کردن یک شریک مناسب می گردد آکر درابتدا صفات انسانی را به برند ربط داده است و چنگ ۲۰۰۹ برطبق تئوری مطلوبیت چندشاخصه پارامترهایی که درمدل وجود دارد رابه آن نسبت داده است این مدل رویکردی عملی را برای شرکت ها درتعیین برد شریک مناسب دررسیدن به موفقیت بیشتر فراهم می کند درفرایند این پژوهش بااستفاده ازاین مدل و ۴۲ شاخصه تعریف شده آن به تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه تهیه شده ازروشهای تجزیه و تحلیل کمی آزمون فرض به اولویت بندی اهمیت این شاخصه ها ازبعدشخصیت شریک برند درمورد صنعت تلفن همراه پرداخته ایم تاباشناخت ابعادموثرتر درکنارشناسایی منافع خطرات بالقوه و فرصت ها و تهدیدهایی که دربرندسازی مشترک وجود دارد برای انتخاب یک شریک مناسب و دستیابی به مزیت های برندسازی مشترک انتخاب محتاط و دقیق صورت پذیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.