بررسی تصویر ذهنی برند سبز در بازارهای رقابتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تصویر ذهنی برند سبز در بازارهای رقابتی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تصویر ذهنی برند سبز در بازارهای رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تصویر ذهنی برند سبز در بازارهای رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تصویر ذهنی برند سبز در بازارهای رقابتی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

پژوهش پیش رو، از نظر هدف کاربردی و از دید روش، در دسته پژوهش های توصیفی- پیمایشی قرار دارد. جامعه آماری آن، کلیه مشتریان محصولات شرکت نورصرام پویا در شهر تهران هستند. جهت تعیین نمونه آماری از روش نمونه برداری تصادفی خوشه ای در دسترس و جدول کرجسی و مورگان استفاده گردید. داده های لازم از طریق پرسشنامه استاندارد چانگ و فونگ ( ۲۰۱۰ ) از۳۸۴ نفر از مشتریان محصولات شرکت نورصرام پویا در سطح شهر تهران گردآوری شد. آزمون مدل مفهومی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری و با به کارگیری نرم افزار LISREL انجام شد. نتایج نشان داد کیفیت محصول سبز با رضایتمندی و وفاداری مشتریان محصولات سبز ارتباط معناداری دارد. همچنین تصویر ذهنی از شرکت سبز با رضایتمندی مشتری سبز ارتباط دارد. اما ارتباط میان تصویر ذهنی از شرکت سبز با وفاداری مشتری محصول سبز تائید نشد. در نهایت نیز نشان داده شد که رضایتمندی مشتری محصول سبز با وفاداری مشتریان محصولات سبز ارتباط دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.