بررسی عوامل موثر بر میزان رضایتمندی مشتریان شعب بانک ملی کرمان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر میزان رضایتمندی مشتریان شعب بانک ملی کرمان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر میزان رضایتمندی مشتریان شعب بانک ملی کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر میزان رضایتمندی مشتریان شعب بانک ملی کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر میزان رضایتمندی مشتریان شعب بانک ملی کرمان :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

مقوله رضایت مشتری بیانگر یک رویکر ندو ین نسبت به کیفیت در مؤسسات اقتصادی ،سازمان ها و همچنین ایجاد یک مدیریت و فرهنگ مشتری مدار واقعیمی باشد .اندازه گیری رضایت مشتریان،ارائه کننده یک بازخورد فوری، معنادار و عینی درخصوص انتظارات و اولویت های مشتری است .بنابراین باید عملکرد سازمان ها در ارتباط با مجموعه ای از ابعاد رضایتمندی مورد ارزیابی قرار گیرد که بیانگر نقاط قوت وضعف یک سازما باشد. در این تحقیق عوامل موثر بر رضایتمندی مشتری مورد بررسی قرار گرفته است.این تحقیق از نوع کاربردی وجا معه آماری مشتریان بانک ملی هستند.برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده کردیم و تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS انجام شد. نتایج حاکی از این است که تمام عوامل (عوامل اقتصادی، سهولت، عوامل محسوس، کیفیت عملکرد، کیفیت روابط،تصویر ذهنی سازمان، ارزش مشتری واعتبار برند تجاری) بر رضایتمندی مشتری تاثیر مثبتی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.