شبیه سازی تاثیر بازاریابی شبکه ای برفروش شرکت ها با رویکرد پویایی سیستم


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبیه سازی تاثیر بازاریابی شبکه ای برفروش شرکت ها با رویکرد پویایی سیستم دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبیه سازی تاثیر بازاریابی شبکه ای برفروش شرکت ها با رویکرد پویایی سیستم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبیه سازی تاثیر بازاریابی شبکه ای برفروش شرکت ها با رویکرد پویایی سیستم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبیه سازی تاثیر بازاریابی شبکه ای برفروش شرکت ها با رویکرد پویایی سیستم :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

درعصر حاضر شدت رقابت،پیچیدگی ها و عدم اطمینان های ناشی از آن موجب شده است تا شرکت ها نسبت به صرف منابع مالی وغیر مالی خود حساس تر باشند و تمام تلاششان این است که منابع خود را در جایی صرف کنند که برای شرکت ایجاد ارزش کند.یکی از فعالیت های ارزش آفرین برای شرکت ها،فعالیت های بازاریابی است. بنابراین وجودسبک بازاریابی موثر و نمایندگان فروش متخصص و کارآمد می تواند تاثیر عمیقی را برامور اقتصادی آنها داشته باشد. در این مقاله ضمن درنظر گرفتن عوامل و متغیرهای موثر و تاثیر گذار بروی سبک بازاریابی شبکه ای، مدلی برای آن طراحی و سپس با استفاده از رویکرد پویایی سیستم اقدام به شبیه سازی در نرم افزار Vensim نموده و در نهایت میزان تاثیر عوامل موثر در بازاریابی شبکه ای و فروش شرکت ها مورد بررسی قرار گرفته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.