نقش خدمات نوین بانکی در جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی (مطالعه موردی : بانک سپه منطقه شرق تهران )


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش خدمات نوین بانکی در جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی (مطالعه موردی : بانک سپه منطقه شرق تهران ) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش خدمات نوین بانکی در جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی (مطالعه موردی : بانک سپه منطقه شرق تهران )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش خدمات نوین بانکی در جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی (مطالعه موردی : بانک سپه منطقه شرق تهران )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش خدمات نوین بانکی در جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی (مطالعه موردی : بانک سپه منطقه شرق تهران ) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

پدیده بانکداری الکترونیکی یکی از دستاوردهای تجارت الکترونیکی محسوب می شود با رشد روزافزون حجم تجارت الکترونیکی در جهان و با توجه به نیاز تجارت به انجام عملیات بانکی حهت نقل و انتقال منابع مالی، بانکداری الکترونیکی نقش بسیار اساسی در تجارت الکترونیکی یافته است. به صورت کلی، بانکداری الکترونیکی به معنای یکپارچه سازی بهینه کلیه فعالیت های یک بانک از طریق بکارگیری فن آوری نوین اطلاعات مبتنی بر فرآیندهای بانکی، منطبق بر ساختار سازمانی بانک هاست که امکان ارائه خدمات موردنیاز مشتریان را فراهم می کند بر این اساس در این تحقیق حاضر، نقش خدمات نوین بانکی در جذب مشتری و بهبود کارایی بانک ها با تأکید بر هزینه و وقت کارکنان، افزایش جذب مشتریان در بانک سپه منطقه شرق تهران مورد بررسی قرار گرفته است. در این مطالعه با در نظر گرفتن جامعه بانک سپه منطقه شرق تهران و با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی، نموهه ی آماری به حجم ۲۵۰ در نظر گرفته شد سپس از پرسشنامه برای جمع آوری نظرات نمونه آماری در تحقیق استفاده گردید. روایی پرسشنامه ها به طریق محتوایی حاصل گردید و پایایی آن ها نیز با محاسبه ضریب آلفای کرونباخ که به ترتیب ۰/۹۰ بدست آمد، تأیید گردید. برای تحلیل داده های پرسشنامه و آزمون فرضیه های تحقیق از آزمون t و از آنالیز واریانس یکطرفه (anova) و توکی کمک گرفته شده است. نتایج نشان داد که خدمات نوین بانکی باعث افزایش در کارائی سیستم بانکی و همچنین افزایش جذب مشتریان در بانکهای سپه مناطق شرق تهران شده است ولی در دو بخش خدمت جاری طلایی و اینترنت بانک این خدمات منجر به جذب مشتری در شعب بانک منجر نشده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.