شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر موفقیت پروژه های معرفی محصول جدید با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر موفقیت پروژه های معرفی محصول جدید با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر موفقیت پروژه های معرفی محصول جدید با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر موفقیت پروژه های معرفی محصول جدید با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر موفقیت پروژه های معرفی محصول جدید با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در یک بازار رقابتی، سودآوری شرکت ها در گرو استفاده کارا از ظرفیت های موجود، می باشد. توسعه محصول جدید ( NPD )، به عنوان یکی از مهمترین ارکان نوآوری و توسعه پایدار، سازمان ها را در استفاده بهینه از این ظرفیت ها یاری می نماید. مقاله پیش رو به شناسایی و دسته بندی عوامل موثر بر موفقیت پروژه های NPD می پردازد و با استفاده از رویکرد مبتنی بر ترکیب دو روش فرآیند تحلیل شبکه ای ( ANP ) و اولویت بندی بر اساس شباهت به راه حل ایده ال ( TOPSIS ) اقدام به رتبه بندی و وزن دهی به این عوامل می نماید و در نهایت گزینه های پیش رو را که در قالب انتخاب ترکیبی از محصولات جدید به منظور تولید و معرفی به بازار تعریف شده اند، با توجه به معیارهای معرفی شده، اولویت بندی می نماید. در پایان نیز نتایج به دست آمده از تحلیل فوق الذکر، در قالب یک نمونه واقعی پیاده سازی خواهد شد و مورد آزمون قرار خواهد گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.