بررسی شاخص های کلیدی در رضایت مشتریان از خدمات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی شاخص های کلیدی در رضایت مشتریان از خدمات دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی شاخص های کلیدی در رضایت مشتریان از خدمات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی شاخص های کلیدی در رضایت مشتریان از خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی شاخص های کلیدی در رضایت مشتریان از خدمات :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

رمز بقای این فروشگاه ها، در کسب و کار رقابتی موجود، رسیدن به حداکثر رضایت مشتری است. ارائه خدمات به مشتریان با کیفیتی مطلوب و منطبق با نیازها و خواسته های آنان، از جمله مباحثی است که در چند دهه اخیر از سوی فروشگاه های زنجیره ای، مورد توجه قرار گرفته است. هدف این پژوهش، اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات با استفاده از مدل سروکوال می باشد. به همین منظور، تلاش گردید تا با شناسایی انتظارات و ادراکات مشتریان، شکاف بین آنها را تعیین و در انتها راهکارهایی برای کاهش این شکاف و همچنین افزایش رضایت مشتریان، ارائه داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.