بررسی تاثیر استفاده از امکانات محیطی به عنوان رسانه آموزشی در یادگیری پایدار و رغبت بهتحصیل دانش آموزان و رضایت شغلی معلمین


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر استفاده از امکانات محیطی به عنوان رسانه آموزشی در یادگیری پایدار و رغبت بهتحصیل دانش آموزان و رضایت شغلی معلمین دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر استفاده از امکانات محیطی به عنوان رسانه آموزشی در یادگیری پایدار و رغبت بهتحصیل دانش آموزان و رضایت شغلی معلمین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر استفاده از امکانات محیطی به عنوان رسانه آموزشی در یادگیری پایدار و رغبت بهتحصیل دانش آموزان و رضایت شغلی معلمین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر استفاده از امکانات محیطی به عنوان رسانه آموزشی در یادگیری پایدار و رغبت بهتحصیل دانش آموزان و رضایت شغلی معلمین :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این پژوهش بررسی تاثیر استفاده از رسانه های آموزشی در تدریس کلاسی دروس علوم تجربی وریاضی در یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی استان سیستان و بلوچستان با استفاده از روش نیمهتجربی و با ابزار آزمون پیشرفت تحصیلی روا و پایا در ششکلاس از پایه ی سوم و شش کلاس ازپایهی پنجم ابتدائی دو گروه گواه و تجربه به صورت پیش آزمون و پس آزمون در طی یک دوره یآموزشی سه ماه با همکاری معلمین رسمی هر کلاس درس در شهرستان زابل اجرا شده، نتایجپژوهش نشان میدهد که استفاده ی دانش آموزان از ابزار و وسایل طبیعی موجود در محیط به عنوانرسانه ی آموزشی برای یادگیری هر دو درس علوم تجربی و ریاضی، در پیشرفت تحصیلی حاصل ازیادگیری و نگرش آنان نسبت به تحصیل، تاثیر معناداری داشته، در ایجاد فعالیت و یادگیری فعالدر دانش آموزان و رضایت از تدریس در میان معلمین به میزان خیلی زیاد تا زیاد موثر بوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.