اثربخشی آموزش مهارت جرات مندی(با پیگیری ۱/۵ ماهه) عاطفه مثبت در دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثربخشی آموزش مهارت جرات مندی(با پیگیری ۱/۵ ماهه) عاطفه مثبت در دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثربخشی آموزش مهارت جرات مندی(با پیگیری ۱/۵ ماهه) عاطفه مثبت در دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش مهارت جرات مندی(با پیگیری ۱/۵ ماهه) عاطفه مثبت در دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثربخشی آموزش مهارت جرات مندی(با پیگیری ۱/۵ ماهه) عاطفه مثبت در دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر تعیین اثربخشی آموزش مهارت های جرئت بندی (با پیگیری ۱/۵ ماهه) بر عاطفه مثبت و دانش آموزان بود. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز بودند که در سال تحصیلی ۹۳ – ۹۴ مشغول به تحصیل بودند. نمونه این پژوهش تعداد ۴۰ دانش آموز تشکیل می دهند که با به صورت تصادفی در دو گروه آزمایش (۱۲ زوج) و گروه گواه (۱۲ زوج) گمارده شدند. ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش پرسش نامه مقیاس عاطفی مثبت و منفی بود طرح پژوهش حاضر طرح آزمایشی پیش آزمون – پس آزمون – پیگیری و نه گواهی فوت که برای گروه آزمایشی آموزش مهارت های جرئت مندی در پی ۸ جلسه آموزش داده شد. برای تحلیل فرضیه های آماری از روش های تحلیل کواریانس تک متغیری و چند متغیره استفاده شد. نتایج تحلیل فرضیه ها با استفاده از روش آماری تحلیل کواریانس تک متغیره و چند متغیر نشان داد که آموزش مهارت های جرئت بندی با پیگیری ۱/۵ باعث افزایش عاطفی مثبت در دانش آموزان شده است و سطح معنی داری قابل قبول نیز برابر ۰/۰۵ در نظر گرفته شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.