ارزیابی و اولویتبندی فاکتورهای کلیدی سیستم اطلاعات منابع انسانی در بیمارستانبوعلی تهران


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی و اولویتبندی فاکتورهای کلیدی سیستم اطلاعات منابع انسانی در بیمارستانبوعلی تهران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی و اولویتبندی فاکتورهای کلیدی سیستم اطلاعات منابع انسانی در بیمارستانبوعلی تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی و اولویتبندی فاکتورهای کلیدی سیستم اطلاعات منابع انسانی در بیمارستانبوعلی تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی و اولویتبندی فاکتورهای کلیدی سیستم اطلاعات منابع انسانی در بیمارستانبوعلی تهران :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

امروزه سیستمهای اطلاعات منابع انسانی به عنوان ابزاری اساسی در خدمت مدیران درآمده اند. هدف از این تحقیق ارزیابی و اولویت بندی فاکتورهای کلیدی سیستم اطلاعاات منابع انسانی در بیمارستان های بوعلی تهران در سال ۱۳۹۳ بوده است جامعه آماری شامل کلیه ی سیستم اطلاعات بیمارستانی در بیمارستان بو علی تهران بودند که با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۱۹۵ نفر از کاربران به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب و به پرسشنامه محقق ساخته تحقیق پاسخ گفتند روایی پرسشنام براساس نظر کارشناسانی و پایایی آن بر اساس آلفای کرونباخ به تایید رسیده و در پایان نتایج به دست آمده از این پرسشنامه ها توسط روشهای امار توصیفی درصد فراوانی و میانگین و آمار استنباطی آزمون کلموگرف اسمیرونوف، آزمون تی تک نمونه و آزمون فریدمن و توسط نرم افزار SPSS17 مورد تحلیل قرار گرفت نتایج نشان داد که خط مشی قوانین و مقررات معماری سازمانی یکپارچگی سازمانی، آموزش تجزیه و تحلیل ریسک و تجزیه و تحلیل اطلاعات به عنوان فاکتورهای کلیدی سیتسم اطلاعات منابع انسانی در بیمارستان بوعلی تهران بودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.