بررسی مولفه های ۴cبازاریابی بر افزایش فروش بیمه درمان مطالعه موردی: شرکت های بیمه استان گیلان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مولفه های ۴cبازاریابی بر افزایش فروش بیمه درمان مطالعه موردی: شرکت های بیمه استان گیلان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مولفه های ۴cبازاریابی بر افزایش فروش بیمه درمان مطالعه موردی: شرکت های بیمه استان گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مولفه های ۴cبازاریابی بر افزایش فروش بیمه درمان مطالعه موردی: شرکت های بیمه استان گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مولفه های ۴cبازاریابی بر افزایش فروش بیمه درمان مطالعه موردی: شرکت های بیمه استان گیلان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

بازاریابی علمی بیمه درمان یکی از راه کارهای اساسی جهت توسعه این نوع بیمه ها در کشور به شمار می رود. مدل۴C یکی ازمدل های پیشرفته بازاریابی است که متناظر با مدل۴P بازاریابی شکل گرفته و با مورد توجه قرار دادن دیدگاه های مشتریان در مورد محصول یا خدمت، از یک سو فروش، درآمد و سودآوری شرکت ها را افزایش می دهد و از سوی دیگر باعث افزایش رضایت مشتریان و خریداران و تامین نیازهای آنان می شود. هدف مطالعه حاضر بررسی مولفه های۴c بازاریابی بر افزایش فروش بیمه درمان در شرکت های بیمه واقع در استان گیلان است. بدین منظور از طریق رگرسیون و روش همبستگی به تاثیر مولفه های پاسخ به نیاز مشتریان، هزینه خدمت برای مشتری، برقراری ارتباط با مشتری و سهولت دسترسی مشتریان پرداخته شده است. از ابزار پرسشنامه استاندار برای جمع آوری داده ها استفاده شده و ۱۳۲ نفر از فروشندگان بیمه به عنوان نمونه انتخاب گردیده است. روش نمونه گیری غیراحتمالی در دسترس بوده است. نتایج حاصل از آزمون فرضیه نشان داده شد که از میان عوامل مذکور تنهاهرینه خدمت برای مشتریان بر افزایش بیمه درمان تاثیر معنی داری نداشته است. همچنین مشخص شد که از میان عوامل موثر پاسخ به نیاز مشتریان با ضریب ۶۱۵۲۰ بیشترین تاثیر را داشته است و پس از آن دو عامل برقراری ارتباط با ضریب ۶۱۰۰۰ و سهولت دسترسی مشتریان با ضریب ۶۱۱۰۳ در رتبه های بعدی قرار دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.