مقایسه تطبیقی بین جوانان و بزرگسالان در نگرش به تبلیغات موبایلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه تطبیقی بین جوانان و بزرگسالان در نگرش به تبلیغات موبایلی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه تطبیقی بین جوانان و بزرگسالان در نگرش به تبلیغات موبایلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه تطبیقی بین جوانان و بزرگسالان در نگرش به تبلیغات موبایلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه تطبیقی بین جوانان و بزرگسالان در نگرش به تبلیغات موبایلی :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
این مقاله رفتارهای رد یا پذیرش تبلیغت موبایلی بین جوانان و بزرگسالان را مورد بررسی قرا ر داده است از جمله متغیرهای تاثیرگذار در نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی ویژگی های جمعیت شناسی است و سن یکی از این ویژگی هاست که در تفسیر جوامع هدف و نیز برنامه ریزی های دقیق کاربرد بسزایی برای بازاریابان و برنامه ریزان این عرصه خواهد داشت جامعته آماری کاربران موبایل استافده کننده از سیم کارتهای همراه اول و ایرانسل استان مازندران هستند نمونه ماری تحقیق حاضر شهرستانهای بابل، بابلسر و ساری است حجم نمونه انتخاب شده ۳۸۴ مورد از بین شهرستان مورد مطالعه تعینی گردید. داده ا توسط پرسشنامه جمع آوری گردید و جهت سنجش اعبتار پرسشنامه از آزمون آلفای کرونباخ استافده شده است که ضریب آلفای آن a=0/88 بدست آمد تجزیه و تحلیل داده ها در دو سطح آمار توصیفی و استنابطی با استفاده از نرم افزار spss21 انجام شده است نتیجه تحقیق نشان داد که رفتارهای رد و یا پذیرش تبلیغات موبایلی بین جوانان و بزرگسالان در بین استفاده کنندگان موبایلی در استان مازندران تفاوت معنیداری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.