بررسی تاثر اعتماد بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت سطح اهواز


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثر اعتماد بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت سطح اهواز دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثر اعتماد بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت سطح اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثر اعتماد بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت سطح اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثر اعتماد بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت سطح اهواز :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

با تشدید رقابت در تجارت و تغییرات سریع تکنولوژی و نیز افزایش قدرت و حق انتخاب مصرف کنندگان موفقیت از آن شرکتهایی خواهد بود که قادر باشند به نحو شایسته تری انتظارات و ارزشهای مورد نظر مشتریان را درک و شناسایی کرده و به نحو مطلوب به آنها پاسخ دهند. هدف از پژوهش نیز بررسی تاثیر اعتماد بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت سطح اهواز بوده است وفاداری مشتری نقش مهمی در حفظ سودآوری و نیز در بقای سازمان بازی می کند. با توجه به مطالعات انجام شده در ادبیات پژوهش مدل مفهومی ترسیم و فرضیات بیان شده است که جهت بررسی این فرضیات بااستفاده از روش مطالعه توصیفی میدانی ۳۸۴ پرسشنامه در بین مشتریان شعب مختلف بانک ملت توزیع شد که به میزان ۳۸ درصد آنها (یعنی تمای ۱۴۴ پرسشنامه) قاب ل استفاده بودند. تجزیه وتحلیل داده ها به روش مدلسازی معادلات ساختااری و با استفاده از نرم افزار smart PLS انجام شده است یافته های این پژوهش نشان داد که تعهد و اعتماد نمیتواند بر وفاداری تاثیرگذار باشد که البته این نتایج را با نتایج بیشتر پژوهشهای قبلی سازگار است لذا در پایان با توجه به این یافته ها پیشنهاداتی ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.