کفایت شاخص های روان سنجی پرسشنامه خودکارآمدی معلمان


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کفایت شاخص های روان سنجی پرسشنامه خودکارآمدی معلمان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کفایت شاخص های روان سنجی پرسشنامه خودکارآمدی معلمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کفایت شاخص های روان سنجی پرسشنامه خودکارآمدی معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کفایت شاخص های روان سنجی پرسشنامه خودکارآمدی معلمان :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

هدف از این مطالعه تبیین کفایت شاخص های روان سنجی فرم فارسی مقیاس خودکارآمدی معلم بود. گروه نمونه شامل ۲۷۰ نفر معلم استثنایی شهر شیراز که به روش خوشه ای تصادفی انتخاب شدند. (۲۰۸ نفر زن) و (۶۲ نفر مرد) که حدود ۷۷ درصد تحصیلات بالای لیسانس و ۴۰ درصد سابقه بالای ۲۰ سال داشتند. ابزار مورد استفاده در این مطالعه نیز شامل نسخه فارسی پرسشنامه خودکارآمدی معلم (TSS) (Teacher self-efficacy scale) بود. جهت بررسی روایی، از روش تحلیل عاملی اکتشافی توام با چرخش واریماکس استفاده شد. نتایج تحلیل عامل در این پژوهش نشان داد که (TSS) دارای یک ساختار پنج عاملی شامل خودکارآمدی تصمیم گیری- خودکارآمدی بر کنترل و هدایت دانش آموزان- خودکارآمدی در جلب مشارکت در جامعه و خودکارآمدی در ایجاد فضای مثبت مدرسه و خودکارآمدی انضباطی می باشد. نتایج بررسی ضریب آلفا و بازآزمایی برای خرده مقیاس های (TES) حاکی از اعتبار مناسب این پرسشنامه بود. در مجموع نتایج این پژوهش نشان داد که TSS ابزاری مناسب برای اقدام های پژوهش می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.