تأثیر اقدامات همکاری و شبکهبندی منابع سازمانی بر مزیت رقابتی پایداربا نقش میانجی نوآوری در ارائه خدمات


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر اقدامات همکاری و شبکهبندی منابع سازمانی بر مزیت رقابتی پایداربا نقش میانجی نوآوری در ارائه خدمات دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر اقدامات همکاری و شبکهبندی منابع سازمانی بر مزیت رقابتی پایداربا نقش میانجی نوآوری در ارائه خدمات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر اقدامات همکاری و شبکهبندی منابع سازمانی بر مزیت رقابتی پایداربا نقش میانجی نوآوری در ارائه خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر اقدامات همکاری و شبکهبندی منابع سازمانی بر مزیت رقابتی پایداربا نقش میانجی نوآوری در ارائه خدمات :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

امروزه شرکت ها بیش از تلاش برای نوآوری در محصولاتشان، به منظور خلق ارزش مشترک و نیز ایجاد تجربه متمایز برای مشتریان به نوآوری در ارائه خدمات می پردازند تا بواسطه جلب وفاداری مشتریان، به عملکرد برتر و مزیت رقابتی پایدار دست یابند. رویکرد اصلی مطالعات گذشته بر اساس تئوری منبع مزیت یا منطق غالب خدمات بوده – است و همچنین رابطه بین منابع مشهود و سودآوری شرکت ها مورد مطالعه قرار گرفته است. بنابراین نقش منابع نامشهود در نوآوری خدمات نادیده گرفته شده است. این پژوهش با بررسی دو گروه از منابع سازمانی (اقداماتهمکاری و شبکه بندی منابع سازمانی) را در یک مدل ارائه کرده و تأثیر این ساختار را بر کسب مزیت رقابتی پایدارسنجیده است. بعلاوه تاثیر بازارگرایی بر مزیت رقابتی پایدار نیز سنجیده شده است. آزمون مدل مفهومی پژوهش با رویکرد حداقل مربعات جزئی و با استفاده از تکنیک تحلیل مسیر در قالب مدل سازی معادلات ساختاری انجام گردیده است. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرمافزار SPSS22 و SmartPLS3 انجام شده است. نتایج نشان میدهند که اقدامات همکاری، نوآوریگرایی و بازارگرایی، موجب بهبود نوآوری در ارائه خدمات می شوند. نوآوری در ارائه خدمات بر مزیت رقابتی پایدار تأثیر مثبت دارد. همچنین تأثیر مستقیم بازارگرایی بر مزیت رقابتی، بیشتر از تأثیر غیر مستقیم آن از طریق نوآوری در ارائه خدمات است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.