تحلیل جایگاه هوشمندسازی در بازاریابی تجارت (الکترونیکی کردن)، با استفاده از روشهای دلفی و سناریوسازی (مطالعه موردی بازارهای عرضه کننده ی کالاهای مصرفی؛ ایران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل جایگاه هوشمندسازی در بازاریابی تجارت (الکترونیکی کردن)، با استفاده از روشهای دلفی و سناریوسازی (مطالعه موردی بازارهای عرضه کننده ی کالاهای مصرفی؛ ایران) دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل جایگاه هوشمندسازی در بازاریابی تجارت (الکترونیکی کردن)، با استفاده از روشهای دلفی و سناریوسازی (مطالعه موردی بازارهای عرضه کننده ی کالاهای مصرفی؛ ایران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل جایگاه هوشمندسازی در بازاریابی تجارت (الکترونیکی کردن)، با استفاده از روشهای دلفی و سناریوسازی (مطالعه موردی بازارهای عرضه کننده ی کالاهای مصرفی؛ ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل جایگاه هوشمندسازی در بازاریابی تجارت (الکترونیکی کردن)، با استفاده از روشهای دلفی و سناریوسازی (مطالعه موردی بازارهای عرضه کننده ی کالاهای مصرفی؛ ایران) :
تعداد صفحات :۳۰
چکیده مقاله:
تجارت از گذشته های دور بین اقوام مختلف بشر رواج داشته است اما ضعف در ارتباطات، اولا علم به وجود کالاهای موردنیاز و ثانیا توان دسترسی به آن را کاهش می داد. در واقع تجارت زیر سایه سنگین ضعف در ارتباط، محدود به یک ناحیه جغرافیایی و یا کالاها و مسیرهای خاص می شد. امروزه با پیشرفت ارتباطات و به کارگیری فناوری های نوین در این حیطه، انسان نه تنها با کمبود اطلاعات مواجه نیست بلکه بمباران اطلاعاتی و ضعف در پردازش این اطلاعات به مشکل جدیدی تبدیل شده است. پیشرفت هاى چشمگیر در زمینه تکنولوژى اطلاعات و ارتباطات در دهه هاى اخیر موجب دگرگونى در بسیارى از زمینه ها از جمله تجارت جهانى گردیده و به تبع آن فرآیندهاى بسیارى از فعالیت ها ازجمله فعالیت هاى تجاری، اقتصادی، بانکداری، گمرکات و غیره دستخوش تغییرات شده اند. درواقع باید اشاره داشت که سیستم های الکترونیکی و هوشمند به عنوان ابزاری حیاتی در بازاریابی و تجارت به حساب می آیند. رشد این فضای هوشمند بازاریابی به سرعت فراگیر خواهد شد و این ترقی ناگهانی ثمرات مثبت و منفی مختلفی در زمینه های قانون گذاری، اقتصاد، مسائل اجتماعی، تکنولوژی و محیط زیست (تحلیلPESTEL) خواهد داشت. پژوهش حاضر قصد دارد تا به کمک تکنیک های آینده پژوهی همچون روش دلفی کلاسیک و روش سناریوسازی (بهره مندی از روش پنج نیروی پورتر) جایگاه بازاریابی هوشمند در عرضه ی کالای مصرفی بازار آینده ی ایران را تحلیل نماید. در ادامه ی این پژوهش پارامترهای موثر در روش دلفی کلاسیک توسط الگوی SAW و در روش سناریوسازی توسط تکنیکAHP اولویت بندی شده اند. در این پژوهش باید اشاره داشت که اقتصاد دارای دو وجه داخلی و خارجی است و هوشمندسازی بازاریابی یکی از عوامل اساسی بالا رفتن اهمیت فاکتور شدت رقابت در هر دو وجه می باشد. شناسایی و پیش بینی وضعیت آینده ی تجارت و بازاریابی هوشمند به عنوان چراغ راهی برای سیاست گذاری های خرد و کلان در این حوزه از پیوند تکنولوژی و اقتصاد می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.