بررسی عملکرد شرکت های مهندسی پزشکی از دیدگاه مسئولین بخش های مختلف بیمارستانی با استفاده از مدل سرو کوال servqual
توجه : این پروژه به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
بررسی عملکرد شرکت های مهندسی پزشکی از دیدگاه مسئولین بخش های مختلف بیمارستانی با استفاده از مدل سرو کوال servqual دارای ۱۷۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف بررسی عملکرد شرکت های مهندسی پزشکی از دیدگاه مسئولین بخش های مختلف بیمارستانی با استفاده از مدل سرو کوال servqual کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
منابع لاتین
۱- ABDULQAWI OTHMAN & LYNN OWEN, “ADOPTING &
MEASURING CUSTOMER SERVICE QUALITY (SQ) IN
ISLAMIC BANKS”, INTERNATIONAL JOURNAL OF ISLAMIC
FINANCIA SERVICES.
برای مشاهده فایل های مشابه پیشنهاد میکنیم مقاله در مورد معرفی مهندسی پزشکی را لطفا ببینید.
VOL. 3
NO 1. 2002 (INTERNET).
۲- CHRISTIAN GRONROOS. “SERVICE MANAGEMENT &
MARKETING”, SECOND EDITION, WILEY2001 ,
۳- HARMEN OPPEWAL, “MEASURING PERCEIVED SERVICE
QUALITY”, INTERNATIONAL JOURNAL OF BANK
MARKETING 18/4, 2000
۴- Hemon, Peter. “Quality New Directions in the Research.” Journal
of Academic Librarianship. Vol. 28. No. 4 (Jul 2002): P. 224-231.
۵- Nimsomboon, Narit and Nagata Haruki (2003) Assessment of
library Service Quality At Thammasat University Library System.
Available at: (Agust 2003).
۶- Nitecki Danuta A. (1995) An Assessment of the applicability of
SERVQUAL Dimensions as a customer-based Criteria for evaluating
quality of services in an academic library (PhD dissertation,
University of Maryland).
۷- Parasuraman A., Zeithaml V.A. and Berry, L. (1995). “A
conceptual model of service quality and Its implication for future
research.” Journal of Marketing, 49, 41-50
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.