نقش نورومارکتینگ و نوروبرندینگ در ارتقاء کسب و کار نمایندگی های بیمه در ایران


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش نورومارکتینگ و نوروبرندینگ در ارتقاء کسب و کار نمایندگی های بیمه در ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش نورومارکتینگ و نوروبرندینگ در ارتقاء کسب و کار نمایندگی های بیمه در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش نورومارکتینگ و نوروبرندینگ در ارتقاء کسب و کار نمایندگی های بیمه در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش نورومارکتینگ و نوروبرندینگ در ارتقاء کسب و کار نمایندگی های بیمه در ایران :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

بازاریابی عصبی اخیرا مورد توجه فراوانی قرارگرفته است اینعلم جدید تلفیقی از دوعلم بازاریابی وعصب شناسی میباشد بازارابی عصبی درک عملکرد مغز بدون وارد شدن در جزئیات پیچیده است تا از آن برای بهبود عملیات بازاریابی استفاده کنیم با افزایش رقابت بین شرکتهای بیمه در زمینه به دست آوردن سهم بیشتری از بازار مدیران این شرکتها ناگزیر بهدنبال راه هایی برای کسب رضایت بیشتر وفاداری مشتریانش هستند. مشتریان همیشه وشاید به طور واضح هنوز هم عامل حیاتی در حفظ موقعیت مطلوب در بازار و عامل سود هستند. نتیجه گیری : از جمله این اقدامات عبارت است از تمرکز بر روی ذهن و نیاز مخاطب، حرکات انفجاری و تاثیرگذار بر روی ذهن مشتریان شکستن مقاوت مشتری قانع کردن مغز مشتری راضی کردن مشتری از طریق احسسات وی و در نهایت قانع کردن حافظ مشتری قانع کردن ناخوداگاه مشتری و قانع کردن خوداگاه مشتری می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.