بررسی تکنیک زمان سنجی و ارزیابی کار و زمان در شرکت ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تکنیک زمان سنجی و ارزیابی کار و زمان در شرکت ها دارای ۵۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تکنیک زمان سنجی و ارزیابی کار و زمان در شرکت ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
تاریخچه و اهداف شرکت
شرکت طراحی ـ تولیدی صنعت و هنر در سال ۱۳۷۳ با هدف طراحی و تولید سیستم ترمز انواع خودرو تأسیس شد و در این راستا موفق به ایجاد فن آوری ، طراحی و ساخت سیستم های ترمز خودرو پراید شده است .
اخذ گواهینامه ISO 9002 گواه اداره شرکت در سطح بالای کیفیت و بهره وری است .
صنعت و هنر با آزمایشگاه مجهز ترمز خود کلیه محصولات تولیدی را تحت کنترل کیفیت قرار داده و توانایی ارزیابی محصولات طراحی شده خود را دارد .
فن آوری طراحی و تولید سیستم ترمز طبق گزارشات منتهی به سال ۱۳۷۹ با ۵۴۰۰۰ نفر ساعت آزمایش های مختلف تولیدی پشتبانی می شود . ساختمان و بخشهای مختلف شرکت منطبق با نیازمندیهای تولید و مونتاژ سیستم ترمز ، طراحی و ساخته شده است و حساسیت های محیطی لازم برای مونتاژ قطعات ترمز را داراست .
اهداف و برنامه های شرکت
به منظور بالا بردن سطح کیفی شرکت اخذ گواهینامه [ISO/TS16949] جزء برنامه های جدی صنعت و هنر تلقی شده و کارکنان با تلاش و مشارکت در فراگیری آموزشهای لازم برای استقرار و برآوردن الزامات آن می کوشند . جوان گرایی و بهره گیری از نیروهای مبتکر صنعت و هنر را با سرعت قابل ملاحظه ای به جلو هدایت می کند و تحقیق و توسعه فن آوری مهندس و تولید سیستم ترمز و ایجاد توان رقابت با بزرگان این رشته صنعتی از اهداف کلان این شرکت محسوب می شود . جذب سرمایه و مشارکت با خودروسازان داخلی و خارجی که منجر به بالا بردن سهم بازار و متعاقب آن افزایش توان مالی می شود ، جزء اهداف تجاری شرکت محسوب می شود.
شرکت صنعت و هنر بادر نظر گرفتن خواسته های انتظارات و الزامات قانونی مشتریان سعی در تأمین هرچه بیشتر نیازهای آنان و انجام تعهدات از طریق ارائه محصولی با کیفیت مطلوب و منطبق بر استانداردهای مربوط خط مش کیفیت خود را به صورت زیر تدوین نموده است .
ـ کسب شناخت هرچه یشتر نیازها و خواسته های مشتریان و تلاش در جهت انجام کامل و به موقع تعهدات در قبال ایشان و نیز بهبود روند ارائه خدمات با توجه به باز خور اطلاعات از مصرف کنندگان
ـ اعتماد و اتکاء به بهبود مستمر کیفیت سیستم ها ، فعالیت ها ، محصولات و خدمات.
ـ رعایت استانداردهاو ملاحظات مرتبط با ایمنی محصول و نیز استفاده از استانداردهای سیستم کیفیت نظیر ISO 9001 به منظور ارتقاء نظام کیفی شرکت .
ـ به حداقل رساندن خسارتهای بالقوه کارکنان ، مشتریان و پیمانکاران.
ـ بهره گیری از پیمانکاران فرعی مورد تأیید مشتری و ارزیابی شده توسط خود شرکت و توسعه سیستم کیفیت ایشان بر اساس استانداردهاو نیازهای سیستم کیفیت .
ـ حصول اطمینان از اسزگاری طراحی بافرآیند نصب و ارائه خدمات در روشهای اجرایی ، بازرسی و آزمون با مدارک مربوطه
ـ پیشگیری از بروز عدم انطباق محصول و خدمات با مشخصات تعیین شده با استفاده ازروشهای اجرایی مدون.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.