بررسی تاثیر آموزش یادگیری مستقل بر موفقیت تحصیلی و کنترل تکانه در دانش آموزان مبتلا به اختلال کم توجهی – بیش فعالی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر آموزش یادگیری مستقل بر موفقیت تحصیلی و کنترل تکانه در دانش آموزان مبتلا به اختلال کم توجهی – بیش فعالی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر آموزش یادگیری مستقل بر موفقیت تحصیلی و کنترل تکانه در دانش آموزان مبتلا به اختلال کم توجهی – بیش فعالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آموزش یادگیری مستقل بر موفقیت تحصیلی و کنترل تکانه در دانش آموزان مبتلا به اختلال کم توجهی – بیش فعالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر آموزش یادگیری مستقل بر موفقیت تحصیلی و کنترل تکانه در دانش آموزان مبتلا به اختلال کم توجهی – بیش فعالی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش، بررسی تأثیر آموزش یادگیریمستقل بر موفقیت تحصیلی و کنترل تکانه در دانش آموزان مبتلا بهاختلال کم توجهی – بیش فعالی می باشند در این پژوهش شبهآزمایشی، جامعه ی آماری شامل کلیه دانش آموزان پسر مبتلا بهاختلال کم توجهی – بیش فعالی شهرستان شهرضا که در نیم سالدوم سال تحصیلی ۹۳-۹۴ در مدارس عادی ابتدایی مشغول به تحصیل بودند می باشد. ۳۰ دانش آموز دارای اختلال کم توجهی- بیش فعالی با میانگین سنی (۱۱ سال) با روش نمونه گیری خوشه گیری چند مرحله ای انتخاب شدند. ابزار تشخیص پس از استفاده از پرسشنامه کانرز فرم والد و معلم، مصاحبه بالینی توسط روانشناس بالینی بود. ابزار پژوهش زیر مقیاس های موفقیت تحصیلی و کنترل تکانه پرسشنامه مقیاس درجه بندی عملکرد تحصیلی (APRS) بود. تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس به وسیله آزمون تحلیل کواریانس یک متغیره صورت گرفت. بین دو گروه آزمایش و کنترل در موفقیت تحصیلی و کنترل تکانه پس از آموزش یادگیری مستقل (P<0/001) تفاوت معنادار وجود داشت؛ میزان موفقیت تحصیلی و کنترل تکانه در گروه آزمایش پس از آموزش یادگیری مستقل افزایش یافت. یافت ها نشان می دهد که می توان از روش یادگیری مستقل برای بهبود موفقیت تحصیلی و کنترل تکانه دانش آموزان دارای اختلال کم توجهی- بیش فعالی استفاده کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.