بررسی تاثیر ابعاد قدرت اجتماعی برند بر نیات خرید مشتریان با توجه به نقش در گیری ذهنی محصول


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ابعاد قدرت اجتماعی برند بر نیات خرید مشتریان با توجه به نقش در گیری ذهنی محصول دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ابعاد قدرت اجتماعی برند بر نیات خرید مشتریان با توجه به نقش در گیری ذهنی محصول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ابعاد قدرت اجتماعی برند بر نیات خرید مشتریان با توجه به نقش در گیری ذهنی محصول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ابعاد قدرت اجتماعی برند بر نیات خرید مشتریان با توجه به نقش در گیری ذهنی محصول :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

مفهوم درگیری (پیچیدگی) ذهنی به طور فزاینده ای نقش مهمی را در تشریح رفتار مصرف کننده می کند. درگیری ذهنی مصرف کننده یک نیروی انگیزشی است که منجر به رفتار و عمل مصرف کننده می شود. در این تحقیق سعی شده است تا بررسی ابعاد قدرت اجنماعی برند بر نیات خرید مشتریان با توجه به نقش درگیری ذهنی محصول را با استفاده از پایگاه های قدرت اجتماعی فرنچ و ریون که شامل پنج پایگاه قدرت اجتماعی قهریه ، جذابیت، مشروعیت ، عملکردی ، الگوبودن برند به نسبت درگیری ذهنی محصولات بر نیات رفتاری مشتریان را بررسی نماییم. در این تحقیق از یک پرسش نامه اصلی با سوالات قدرت اجتماعی ، درگیری ذهنی و نیات خرید استفاده شده است. این تحقیق از نوع همبستگی و زمینه یابی می باشد و بر اساس طرح توصیفی پیمایشی و نمونه گیری تصادفی ۱۱۷ دانشجو با استفاده از پرسشنامه ای معتبر و پایا گردآوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم. اعتبار مورد استفاده برای آزمونها نیز از نوع بازآزمایی مجدد و از نوع سازه می باشد و پایایی آزمون نیز نشان داد که پرسش نامه ی مذبور توانسته است هدفی را که محقق در پی آن بود به خوبی نشان دهند. برای تحلیل داده ها از ازمون ضریب همبستگی ، رگرسیون ، استفاده گردید. نتایج بدست آمده از ضریب همبستگی پیرسون نشان داد که بین همه مولفه های نیات خرید مشتریان رابطه ی معناداری وجود دارد. همچنین تحلیل نتایج رگرسیونی مدل تحقیق نیز نشان داد که متغیر قدرت اجتماعی برند توانسته است به میزان خوبی متغیر نیات خرید مشتریان و درگیری ذهنی محصول و مولفه های آن را در بین مصرف کنندگان و خریداران تبلت (اپل) پیش بینی نماید .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.