طراحی رنگ و برند برای بسته بندی چند فرهنگی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طراحی رنگ و برند برای بسته بندی چند فرهنگی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طراحی رنگ و برند برای بسته بندی چند فرهنگی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی رنگ و برند برای بسته بندی چند فرهنگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طراحی رنگ و برند برای بسته بندی چند فرهنگی :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
صنعت ارتباطات تصویری به رویکردی چند فرهنگی به بستهبندی نیازمند است. طراحی بسته ی چند فرهنگی، زیبایی کلی طرحاست که موجب می شود به راه حلی کارکردی برای استفاده در چندین کشور تبدیل گردد. ایده ی بسته بندی چند فرهنگی زمانیمورد توجه قرار گرفت که محصولات وارد بازار بین المللی شدند. این ایده ترکیب ویژگی هایی نظیر لوگوها، رنگ ها، الزامات قانونی،ارزشها و باورهای مذهبی ای است که روشی اثربخش را برای معرفی محصولی به فرهنگ های دیگر تشکیل می دهند. این روشراهی برای پیشی گرفتن از موانع زبانی و افزایش شناخت برند است. سؤال این مطالعه از این قرار است: بهترین راه معرفی محصولاز طریق زیبایی رنگ و طراحی برند طرح بسته بندی به فرهنگ های دیگر کدام است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.