تاثیر عوامل اعتماد، تصویر ذهنی و رضایت از نام تجاری بر وفاداری مشتریان به خرید بیمه عمرمطالعه موردی: نمایندگی های بیمه پارسیان در شهر نیشابور


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر عوامل اعتماد، تصویر ذهنی و رضایت از نام تجاری بر وفاداری مشتریان به خرید بیمه عمرمطالعه موردی: نمایندگی های بیمه پارسیان در شهر نیشابور دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر عوامل اعتماد، تصویر ذهنی و رضایت از نام تجاری بر وفاداری مشتریان به خرید بیمه عمرمطالعه موردی: نمایندگی های بیمه پارسیان در شهر نیشابور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر عوامل اعتماد، تصویر ذهنی و رضایت از نام تجاری بر وفاداری مشتریان به خرید بیمه عمرمطالعه موردی: نمایندگی های بیمه پارسیان در شهر نیشابور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر عوامل اعتماد، تصویر ذهنی و رضایت از نام تجاری بر وفاداری مشتریان به خرید بیمه عمرمطالعه موردی: نمایندگی های بیمه پارسیان در شهر نیشابور :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

در عصر جدید بازاریابی، هدف برقراری روابط بلندمدت و متقابل با گروه های ذینفع و مهمتر از همه مشتری، به گونه ای است که، مشتریان بیشتری را حفظ و به این ترتیب در بلندمدت منافعی حاصل می شود که درنتیجه، سهم بازار و سودآوری شرکت ها افزایش می یابد. بنابراین،این پژوهش با هدف بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان انجام گرفته است. عوامل در نظر گرفته شده جهت سنجش وفاداری در این تحقیق عبارتند از: اعتماد، رضایت و تصویر ذهنی.روش این پژوهش از نوع هدف، کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی پیمایشی و از شاخه میدانی – میباشد. جامعه پژوهش حاضر، کلیه مشتریان بیمه عمر در نمایندگی های بیمه پارسیان درسطح شهر نیشابور میباشد و از روش نمونهگیری تصادفی ساده، برای گرفتن نمونه استفاده شده است. بدین ترتیب، حجم نمونه ۴۸۳ نفر گردید. همچنین، در این تحقیق از پرسشنامه برای ابزارجمعآوری دادهها، استفاده شده است و پایایی آن، با استفاده از آزمون کرونباخ محاسبه گردید. برای آزمون فرضیات نیز، از آزمون کولموگروف اسمیرنوف و روش معادلات ساختاری استفادهشده است. نتایج حاصل از تحلیل فرضیه ها حاکی از آن است که، هر سه عامل اعتماد، رضایت و تصویر ذهنی بر وفاداری مشتریان به خرید بیمه عمر موثر اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.