تحلیل رگرسیون مهارت های مدیران اموزشی آینده پژوه کیفیت مدار ادراک شده (مورد مطالعه: دیدگاه مدیران مدارس متوسطه آموزش وپرورش شهرستان دزفول)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل رگرسیون مهارت های مدیران اموزشی آینده پژوه کیفیت مدار ادراک شده (مورد مطالعه: دیدگاه مدیران مدارس متوسطه آموزش وپرورش شهرستان دزفول) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل رگرسیون مهارت های مدیران اموزشی آینده پژوه کیفیت مدار ادراک شده (مورد مطالعه: دیدگاه مدیران مدارس متوسطه آموزش وپرورش شهرستان دزفول)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل رگرسیون مهارت های مدیران اموزشی آینده پژوه کیفیت مدار ادراک شده (مورد مطالعه: دیدگاه مدیران مدارس متوسطه آموزش وپرورش شهرستان دزفول)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل رگرسیون مهارت های مدیران اموزشی آینده پژوه کیفیت مدار ادراک شده (مورد مطالعه: دیدگاه مدیران مدارس متوسطه آموزش وپرورش شهرستان دزفول) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر،تحلیل رگرسیون مهارت های مدیران، آینده پژوه کیفیت مدار ادراک شده بوده است. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بوده است. جامعه اماری پژوهش را کلیه مدیران مدارس متوسطه آموزش و پرورش شهرستان دزفول(۳۵۰نفر) تشکیل داده اند. برای انتخاب نمونه از روش خوشه ای تک مرحله ای استفاده شده است. ابزار پژوهش شامل دو نوع پرسشنامه بوده است:۱.پرسشنامه محقق ساخته مهارت های تغییر یافته سه گانه(فنی، انسانی، ادراکی)مشتمل بر ۱۵ گویه(a-0/92) 2.پرسشنامه محقق ساخته توسعه مهارت های مدیران آینده پژوه کیفیت مدار ادراک شده مشتمل بر ۱۱ گویه(a-0/95) پرسشنامه ها بر حسب طیف پنج درجه ای لیکرت (خیلی زیاد، زیاد، متوسط ، کم و خیلی کم) تنظیم شده است. برای تامین روایی پرسشنامه ها از نظرات صاحب نظران و اساتید استفاده شده و برای اعتبار یابی پرسشنامه ها از روش آلفای کرونباخ استفاده گردیده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از آزمون های همبستگی ،رگرسیون چندگانه گام به گام و مدل معادله ساختاری صورت گرفته است. به طور کلی یافته های پژوهش نشان داد بین مهارت های تغییر یافته سطوح سه گانه(فنی ،انسانی و ادراکی) و توسعه مهارت های مدیران اموزشی آینده پژوه کیفیت مدار ادراک شده در سطح p<0/05 رابطه مثبت و معنا داری وجود دارد. نیز نتایج نشان داد مدل تجربی پژوهش از برازش نسبتا مطلوبی بر خوردار بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.