بررسی میزان نفوذ کودکان در مراحل مختلف فرایند خرید خانواده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان نفوذ کودکان در مراحل مختلف فرایند خرید خانواده دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان نفوذ کودکان در مراحل مختلف فرایند خرید خانواده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان نفوذ کودکان در مراحل مختلف فرایند خرید خانواده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان نفوذ کودکان در مراحل مختلف فرایند خرید خانواده :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

خانواده هسته اصلی خرید و استفاده کننده بیشتر کالاهای مصرفی است.لذا بسیاری از کالاها یا خدمات نظیر مسکن ، اتومبیل و لوازم اولیه زندگی بیشتر توسط واحدهای خانواده خریداری و مورد استفاده قرار می گیرند. فرزندان در تصمیمات خانواده به طور آشکارا دگرگونیایجاد می کنند. حتی وقتی که بر فرایند تصمیم حاکم نیستند توان بالقوه برای شکل دادن ائتلاف با پدر یا مادر برای ایجاد تصمیم اکثریت رادارند.این پژوهش با هدف بررسی میزان نفوذ کودکان در سه مرحله فرایند خرید خانواده انجام پذیرفت. جامعه مورد بررسی دانش آموزان ابتدایی ۸ تا ۲۱ ساله شهر کرج می باشند. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه ای خود ساخته بوده که دربرگیرنده ۴ سوال جمعیت شناختی، ۱۲ سوال تخصصی) ۲۲ سوال مربوط به دسته بندی محصولات و ۲۱ سوال مربوط به فرایند خرید( می باشد. نمره گذاری پرسشنامه نیز به دوصورت انجام گرفته است. در خصوص ۲۲ سوال دسته بندی محصولات، روش لیکرت ۲ گزینه ای و در خصوص ۲۱ سوال فرایند خرید از روش لیکرت سه گزینه ای استفاده شده است. پس از تایید روایی این پرسشنامه از طریق آزمون چرخش بار عاملی واریماکس، به منظور سنجش پایایی پرسشنامه مقدار ضریب آلفای کرونباخ محاسبه گردید که با توجه به مقدار ۱۶۷.۱ نشان دهنده قابل قبول بودن پایایی این پرسشنامه می باشد. تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده با استفاده از روش های آمار توصیفی و آمار تحلیلی از طریق نرم افزار spss نسخه ۲۱ انجام گردید. با توجهبه یافته ها، محصولات به سه دسته کالای آرام، کالای شلوغ و کالای مهیج تقسیم بندی شده اند.همچنین نتایج حاکیست سه مرحله خرید خانواده ، تفاوت های مهمی در مقادیر میانگین دسته محصول و در تمامی مراحل مختلف خرید وجود دارد. در مورد نفوذ کودکان در تمامی مراحل مختلف فرایند خرید، یافته ها نشان می دهند که تفاوت معنی داری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.