بررسی تاثیر فلسفه های اخلاقی فردی بر مقاصد اخلاقی مدیران فروش در شهر تهران


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر فلسفه های اخلاقی فردی بر مقاصد اخلاقی مدیران فروش در شهر تهران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر فلسفه های اخلاقی فردی بر مقاصد اخلاقی مدیران فروش در شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر فلسفه های اخلاقی فردی بر مقاصد اخلاقی مدیران فروش در شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر فلسفه های اخلاقی فردی بر مقاصد اخلاقی مدیران فروش در شهر تهران :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق بررسی تاثیر فلسفه های اخلاقی فردی بر مقاصد اخلاقی مدیران فروش در شهر تهران فروشندگان در شهر تهران بوده است. فرضیه های ۲ گانه تحقیق به بررسی تاثیر فلسفه های اخلاقی فردی مدیران فروش بر مقاصد اخلاقی آنان با نقش تعدیل کنندگیفلسفه های اخلاقی نسبیت گرایی و ایده آل گرایی پرداخته اند. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مدیران بازاریابی و کارشناسان ارشدبازاریابی با سابقه کاری در امر فروش در شهر تهران بوده است. ابزار گردآوری داده ها دو پرسشنامه استاندارد در زمینه فلسفه های اخلاقی و ارزشهای اخلاقی با مجموع ۲۲ سوال بوده است. برای روایی سنجی این ابزار، از دو روش روایی محتوای cvr و روایی سازه با کمک تحلیل عاملی تاییدی تحت نرم افزار Amos بهره برده شده است. برای آزمون فرضیات از روش معادلات ساختاری با نرم افزار Amos بهره برده شده است. نتایج تحقیق نشان داده است هر چه فروشندگان ایده آل گرایی و نسبیت گرایی بیشتری داشته باشند، تاثیر ارزشهای اخلاقی سازمان بر مقاصد اخلاقی آنها بیشتر است. اما نتایج نشان دادند که نسبیت گرایی فروشندگان دارای تاثیر منفی بر مقاصد اخلاقی آنان در زمان فروش بوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.