تعیین و رتبه بندی عوامل موثر در بهبود و ارتقای کسب وکار هوشمند در شرکت های بیمه؛ (مورد مطالعه: شرکت بیمه آسیا)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین و رتبه بندی عوامل موثر در بهبود و ارتقای کسب وکار هوشمند در شرکت های بیمه؛ (مورد مطالعه: شرکت بیمه آسیا) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین و رتبه بندی عوامل موثر در بهبود و ارتقای کسب وکار هوشمند در شرکت های بیمه؛ (مورد مطالعه: شرکت بیمه آسیا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین و رتبه بندی عوامل موثر در بهبود و ارتقای کسب وکار هوشمند در شرکت های بیمه؛ (مورد مطالعه: شرکت بیمه آسیا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین و رتبه بندی عوامل موثر در بهبود و ارتقای کسب وکار هوشمند در شرکت های بیمه؛ (مورد مطالعه: شرکت بیمه آسیا) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

رقابت جهانی به سرعت در حال تغییر و تحول است. به منظور ورود به دهکده رقابت جهانی و حفظ جایگاه خود در این عرصه می بایست اقدامات موثری در جهت استفاده بهینه از ابزارهای تجاری سنجیده شود. یکی از این ابزارها کسب وکار هوشمند است. در این تحقیق عوامل موثر در ارتقای کسب وکار هوشمند در شرکت های بیمه آسیا مورد بررسی قرار می گیرد و به رتبه بندی این عوامل پرداخته می شود. جامعه آماری این تحقیق را کلیه مدیران، معاونان و کارشناسان ارشد شرکت بیمه آسیا شعبه مرکزی شهر تهران تشکیل می دهد که تعداد آن ها ۹۰ نفر تخمین زده شد و به منظور تعیین حجم نمونه از روش نمونه گیری تصادفی و با استفاده از فرمول کوکران استفاده می کند و حجم نمونه آماری برابر با ۷۳ نفر بدست آمد. روش مورد استفاده در این تحقیق از نوع پیمایشی و از شاخه مطالعه توصیفی استنباطی می باشد. عوامل موثر بر ارتقای کسب وکار – هوشمند طبق تحقیقات انجام شده پیشین عبارتند از: زیرساخت های فنی، حمایت مدیران ارشد، استانداردهای سازمانی جهت یکپارچگی فرایندها، میزان آشنایی کارکنان و ذینفعان با فناوری اطلاعات و در نهایت شناخت مشتریان هستند. ابزار مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه محقق ساخته است که در اختیار مدیران، معاونان و کارشناسان شرکت بیمه مرکزی آسیا درشهر تهران قرار گرفت و اعتبار آن به تأیید رسید. تجزیه و تحلیل اطلاعات در دو بخش آمار توصیفی و استنباطی و در محیط دو نرم افزارspss و Expert Choice انجام شد. نتایج نشان داد که کلیه متغیرها در ارتقای کسب وکار هوشمند موثر هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.