مقایسه کیفیت زندگی،پذیرش اجتماعی و رفتار منطقی بین دو گروه دختران فراری از منزل و دختران در خانواده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه کیفیت زندگی،پذیرش اجتماعی و رفتار منطقی بین دو گروه دختران فراری از منزل و دختران در خانواده دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه کیفیت زندگی،پذیرش اجتماعی و رفتار منطقی بین دو گروه دختران فراری از منزل و دختران در خانواده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه کیفیت زندگی،پذیرش اجتماعی و رفتار منطقی بین دو گروه دختران فراری از منزل و دختران در خانواده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه کیفیت زندگی،پذیرش اجتماعی و رفتار منطقی بین دو گروه دختران فراری از منزل و دختران در خانواده :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

جامعه آماری این پژوهش مشتمل بر دو گروه می باشد،گروه اول دختران فراری از منزل مراجعه کننده به مراکز بازپروری بهزیستی شهرستان مشهد مقدس و گروه دوم دختران خانواده که به لحاظ متغیرهایدموگرافیک با گروه اول همگن با خانواده ساکن شهرستان مشهد مقدس می باشند. قبل از آزمون فرضیات،وضعیت توزیع متغیرها در اطراف میانگین)توزیع نرمال(موردبررسی قرارگرفته که نتایجنشان داده که هر سه متغیر پذیرش اجتماعی،کیفیت زندگی و رفتار منطقی توزیع نرمالی دارند و بنابراین از آزمونهای پارامتریک جهت بررسی روابط بین متغیرها استفاده شده است.در این تحقیق بین متغیرهای پذیرشاجتماعی و کیفیت زندگی در بین دختران فراری به عنوان یک گروه آسیب پذیر اجتماعی رابطه معناداری مشاهده نشد. متغیرهای رفتار منطقی و کیفیت زندگی تنها در بین دختران فراری رابطه معناداری با یکدیگر -داشته و در بین دختران خانواده هیچگونه رابطه معناداری بین این دو متغیر مشاهده نشده است. متغیرهای پذیرش اجتماعی و رفتار منطقی در هر دو گروه دختران خانواده و دختران فراری رابطه معناداری با یکدیگرنداشته اند. نتایج این تحقیق نشان داد که دختران فراری معمولا از کیفیت زندگی پایینی برخوردار می باشند،آنها به دنبال تأیید اجتماعی از سوی دیگران بوده و بنابراین پذیرش اجتماعی بالایی دارند و میزان رفتارهای منطقی در آنانپایین تر است بنابراین می توان با ارائه آموزشهای مناسب در سنین پایین تر و بخصوص در مدارس اقدامات پیشگیرانه ای به عمل آورد و همچنین با اجرای جلسات روان درمانی و مشاوره می توان از اقدام مجدد آنان برای فرار پیشگیری نمود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.