مقایسه تاثیر دو روش سخنرانی و طرح تدریس اعضای تیم بر نگرش وانگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی پایه پنجم


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه تاثیر دو روش سخنرانی و طرح تدریس اعضای تیم بر نگرش وانگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی پایه پنجم دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه تاثیر دو روش سخنرانی و طرح تدریس اعضای تیم بر نگرش وانگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی پایه پنجم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه تاثیر دو روش سخنرانی و طرح تدریس اعضای تیم بر نگرش وانگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی پایه پنجم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه تاثیر دو روش سخنرانی و طرح تدریس اعضای تیم بر نگرش وانگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی پایه پنجم :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

روشهای یادگیری مشارکتی در سالهای اخیر مورد توجه معلمان و پژهشگران قرار گرفته است .استفاده از این الگو در کلاس باعث افزایش بازدهی یادگیری و همچنین بهبود نگرش دانش آموزان به مدرسه و افزایش انگیزه تحصیلی آنان شده است ؛کهدر این تحقیق مفصل به آن پرداخته می شود.طرح تحقیق از نوع شبه آزمایشی با طح پیش آزمون پس آزمون ب گروه کنترل است .جامعه تحقیق دانش آموزان پایه ی پنجم آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه بودند. ۸۰ نفر از جامعه آماری به صورت تصادفی انتخاب شدند این نمونه ۸۰ نفری به طور تصادفی در دو گروه ۴۰ نفری شاهد و آزمایش مورد آزمون قرار گرفتند.روشتدریس مشارکتی تدیس اعضای تیم بر روی گروه شاهد و سخنرانی بر روی گروه گواه انجام شد..به منظور تجزیه و تحلیل از آزمونهای آماری آزمون تحلیل کوواریانس استفاده شد.نتایج حاصل حاکی از تاثیر روش یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی و همچنین افزایش نگرش دانش آموزان به معلم و مدرسه بوداما روش مشارکتی روی انگیزه پیشرفت دانش آموزانتاثیری نداشت این نتایج با نظریات ارائه شده و پژوهش های انجام شده در این زمینه همخوانی دارد.اجرای روش های مشارکتی در کلاس،همکاری معلمان و مدیران مدارس و از همه مهمتر همکاری برنامه ریزان درسی در سطح کلان را می طلبد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.