بررسی نقش ویژگی های نوآوری خدمات بانکی به قصد استفاده مشتری


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش ویژگی های نوآوری خدمات بانکی به قصد استفاده مشتری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش ویژگی های نوآوری خدمات بانکی به قصد استفاده مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش ویژگی های نوآوری خدمات بانکی به قصد استفاده مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش ویژگی های نوآوری خدمات بانکی به قصد استفاده مشتری :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

نوآوری به دلیل به وجودآمدن مزیت رقابتی در حیطه های مختلف بحث روز جهانی به شمار می آید. نوآوری فناوری و ابزارهای بی سیم در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. این نوآوری ها فرصت جدیدی برای ارائه خدمات نوین بانکی تحت عنوان بانکداری همراه به وجود آورده است. با وجود مزایای فراوان این نوآوری مشتریان توجه کنید به این خدمات دارند و با وجود دسترسی به این خدمت، از آن استفاده نمی کنند. با توجه به اینکه عامل مؤثر در موفقیت یک نوآوری استفاده از آن از سوی افراد است و همچنین ترکیب فزاینده دانشمندان بر امکان پیش بینی قصد استفاده مشتریان از طریق ویژگی های نوآوری و آمادگی مشتریان، این پژوهش با هدف بررسی رابطه ویژگی های نوآوری آمادگی مشتری و قصد استفاده آن ها انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش با مشتریان همراه بانک صادرات مشهد مقدس تشکیل می دهند که با استفاده از روش معادلات ساختاری ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند. روش تحقیق توصیفی – پیمایشی و از نوع کاربردی است و از روش نمونه گیری قید تصادفی قضاوتی استفاده شده است. همچنین برای سنجش متغیرهای تحقیق، از پرسش نامه با طیف ۵ رتبه ای لیکرت با محتوای ۳۲ سؤال استفاده شده که روایی و پایایی آن با استفاده از روایی صوری و استفاده گردیده و نتایج به دست آمده حاکی از آن AMOS سازه همچنین آلفای کرونباخ مورد تأیید قرار گرفته است. برای تجزیه تحلیل داده ها از نرم افزار است که ویژگی های نوآوری در تاثیر استفاده پسین معنی داری دارد. همچنین نتایج نشان داد آمادگی مشتری برای پست استفاده تاثیر معناداری دارد. همچنین متغیر آمادگی مشتری به عنوان متغیر میانجی رابطه میان ویژگی های نوآوری و با قصد استفاده را واسطه گری می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.