مقایسه قابلیت های حرفهای معلمان نظام آموزش متوسطه بر مبنای الگوی «هانتلی»


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه قابلیت های حرفهای معلمان نظام آموزش متوسطه بر مبنای الگوی «هانتلی» دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه قابلیت های حرفهای معلمان نظام آموزش متوسطه بر مبنای الگوی «هانتلی»  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه قابلیت های حرفهای معلمان نظام آموزش متوسطه بر مبنای الگوی «هانتلی»،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه قابلیت های حرفهای معلمان نظام آموزش متوسطه بر مبنای الگوی «هانتلی» :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در پژوهش حاضر، به مقایسه قابلیت های حرفه ای معلمان نظام آموزش متوسطه بر مبنای الگوی «هانتلی» پرداخته شده است. روش تحقیق، توصیفی و از نوع پیمایشی بوده است. جامعه آماری آن را کلیه معلمان مدارس متوسطه شهر ری با حجم نمونه ۲۵۰ نفر مطابق با فرمول «کوکران» و با استفاده از نمونه گیری تصادفی طبقه ای بر اساس جنسیت معلمان، تشکیل داده اند. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه Huntly (2008) در ابعاد سه گانه دانش حرفه ای، عمل حرفه ای و تعهد حرفه ای در مقیاس پنج درجه ای لیکرت و ضریب آلفای محاسبه شده ۰/۸۵ استفاده شده است. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها به واسطه آزمون های K-S یومانویتنی و کروسکالوالیس نشان داد که تفاوتی بین قابلیت های حرفه ای معلمان مورد مطالعه از نظر جنسیت وجود ندارد. معلمانی که دارای سطح تحصیلات فوق لیسانس هستند، از قابلیت های حرفه ای بیشتری در دو بعد دانش حرفه ای و عمل حرفه ای برخوردارند. همچنین، معلمانی که سابقه تدریس یازده تا بیست سال دارند، تعهد حرفه ای بیشتری نسبت به سایر گروه ها دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.