بررسی میزان تاثیر گذاری برند بر رضایت مشتریان مورد مطالعه: شعب بانک پارسیان استان قم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تاثیر گذاری برند بر رضایت مشتریان مورد مطالعه: شعب بانک پارسیان استان قم دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تاثیر گذاری برند بر رضایت مشتریان مورد مطالعه: شعب بانک پارسیان استان قم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تاثیر گذاری برند بر رضایت مشتریان مورد مطالعه: شعب بانک پارسیان استان قم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تاثیر گذاری برند بر رضایت مشتریان مورد مطالعه: شعب بانک پارسیان استان قم :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی میزان تاثیر گذاری برند بر رضایت مشتریان بانک پارسیان در استان قم می باشد. جامعه آماری پژوهش، کلیه مشتریان شعب بانک پارسیان استان قم می باشند که با استفاده از فرمول جامعه نامحدود کوکران تعداد ۴۸۳ نفراز آنان مورد نمونه گیری قرار گرفتند و با پر کردن پرسشنامه در این پژوهش شرکت کردند. این پژوهش از نوع توصیفی و از شاخه پیمایشی بوده و شیوه گردآوری داده ها نیز پرسشنامه است و به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی برای توصیف داده ها و برای آزمون فرضیه های تحقیق از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده شده است. نتایج بهدست آمده در این پژوهش نشان داد، برند در میزان رضایت مشتریان بانک پارسیان موثر است و همچنین نشان تجاری و نام تجاری نیز در میزان رضایت مشتریان بانک پارسیان تاثیر داشتند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.