بررسی رابطه مشارکت اجتماعی دانش آموزان و جو سازمانی مدرسه با ویژگی های کارآفرینی دردانش آموزان سال سوم دبیرستان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه مشارکت اجتماعی دانش آموزان و جو سازمانی مدرسه با ویژگی های کارآفرینی دردانش آموزان سال سوم دبیرستان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه مشارکت اجتماعی دانش آموزان و جو سازمانی مدرسه با ویژگی های کارآفرینی دردانش آموزان سال سوم دبیرستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه مشارکت اجتماعی دانش آموزان و جو سازمانی مدرسه با ویژگی های کارآفرینی دردانش آموزان سال سوم دبیرستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه مشارکت اجتماعی دانش آموزان و جو سازمانی مدرسه با ویژگی های کارآفرینی دردانش آموزان سال سوم دبیرستان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر مشارکت اجتماعی دانش آموزان و جو سازمانی مدرسه با ویژگی های کارآفرینی در دانش آموزان سال سوم دبیرستان ناحیه ۴ اهواز است. روش پژوهش با توجه به ماهیت آن، توصیفی از نوع همبستگی است. جامعهآماری این پژوهش شامل تمامی دانش آموزان سال سوم دبیرستان شهر اهواز و معلمان آنان و مدیران مدارس میباشند. روش نمونهگیری در این پژوهش تصادفی چند مرحله ای است. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه های استاندارد استفاده شد؛ برای اندازهگیری جوسازمانی از پرسشنامه OCDQ با مقیاس اندازهگیری لیکرت، از پرسشنامه محقق ساخته برای سنجشمشارکت اجتماعی دانش آموزان و جهت ارزیابی گرایش به کارآفرینی دانش آموزان از پرسشنامه استاندارد شده ویژگی های شخصیتی کارآفرینان ایرانی کردنائیج استفاده شده است. برای تعیین پایایی پرسشنامه ها از آلفای کرانباخ استفاده شد ضریب آلفا برای جو سازمانی و مشارکت اجتماعی دانش آموزان و ویژگی های کارآفرینی به ترتیب ۰/۸۸و۰/۹۱و۰/۹۲ بدست آمده است. برای تجزیه و تحلیل داده از نرم افزار spss و از آمار استنباطی همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده شده و نتایج نشان داده است: بین مشارکت اجتماعی دانش آموزان با ویژگیهای کارآفرینی همبستگی متوسط و معناداری وجود دارد وبین جو مدرسه با ویژگیهای کارآفرینی در دانش آموزان نیز همبستگی متوسط و معناداری وجود دارد. همچنین یافته های رگرسیون حاکی از پیش بینی معنادار مشارکت اجتماعی دانش آموزان و جو سازمانی مدرسه با ویژگیهای کارآفرینی دانش آموزان دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.