رابطه هوش فرهنگی بارفتار تسهیم دانش مورد مطالعه : مدارس دخترانه دوره متوسطه شهر اصفهان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه هوش فرهنگی بارفتار تسهیم دانش مورد مطالعه : مدارس دخترانه دوره متوسطه شهر اصفهان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه هوش فرهنگی بارفتار تسهیم دانش مورد مطالعه : مدارس دخترانه دوره متوسطه شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه هوش فرهنگی بارفتار تسهیم دانش مورد مطالعه : مدارس دخترانه دوره متوسطه شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه هوش فرهنگی بارفتار تسهیم دانش مورد مطالعه : مدارس دخترانه دوره متوسطه شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه بین هوشفرهنگی با رفتار تسهیمدانش در بین دانشآموزان دختر متوسطه شهراصفهان به روش توصیفی از نوع همبستگی انجام شد. جامعه آماری پژوهش را کلیه دانشآموزان دختر متوسطه مدارس دولتی و غیر انتفاعی شهر اصفهان به تعداد ۴۶۶۶۳ تشکیل داد که از این تعداد با استفاده از فرمول حجم نمونه کوکران و به روش نمونهگیری چند مرحله ای تصادفی متناسب با حجم جمعیت تعداد ۴۸۳ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب گردید. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه استاندارد هوشفرهنگی ارلی وانگ ) ۲۰۰۴ ( و پرسشنامه تعدیل یافته تسهیمدانش چناماننی ) ۲۰۰۶ ( بود کهبراساس مقیاس ۵ درجهای لیکرت تدوین گردید. ضریب پایایی پرسشنامهها با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ برای پرسشنامه هوشفرهنگی ) ۰۳۸۴۴ ( و پرسشنامه رفتار تسهیمدانش ) ۰۳۹۳۰ ( برآورد شد به منظور تجزیه و تحلیل اطلاعات از آمار توصیفی شامل فراوانی، درصد، میانگین و انحراف معیار و آمار استنباطی شامل ضریب همبستگی اسپیرمن ، آزمون تحلیل واریانس )یکطرفه( آزمون لون، آزمون t مستقل و آزمون تعقیبی استفاده گردید. یافتههای پژوهش حاکی از آن بود که بین هوشفرهنگی با رفتار تسهیمدانش ) r= 03533 , p< 0305 ( رابطه مستقیم ومعنادار وجود داشت و بین ابعاد فراشناختی هوشفرهنگی با رفتار تسهیمدانش ) r= 03392 , p< 0305 ( و انگیزش هوشفرهنگی با رفتار تسهیمدانش ) r= 03103 , p< 0305 ( رابطه مستقیم و معنادار وجود داشت. و همچنین بین ابعاد شناختی و رفتاری هوشفرهنگی با رفتار تسهیمدانش ) p> 0305 ( رابطهای وجود نداشت نتایج حاصل نشان داد بین هوشفرهنگی و رفتار تسهیم دانش با نوع مدرسه، تحصیلات پدر و مادر ، نوع ناحیه ، پایه تحصیلی و طبقه مدرسه رابطهای وجود نداشت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.