بررسی تاثیر دوره های آموزشی سازمان توسعه و تجارت بر ارزش ویژه برندهای ایرانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر دوره های آموزشی سازمان توسعه و تجارت بر ارزش ویژه برندهای ایرانی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر دوره های آموزشی سازمان توسعه و تجارت بر ارزش ویژه برندهای ایرانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر دوره های آموزشی سازمان توسعه و تجارت بر ارزش ویژه برندهای ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر دوره های آموزشی سازمان توسعه و تجارت بر ارزش ویژه برندهای ایرانی :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
هدف از این پژوهش بررسی تاثیر دوره های آموزشی سازمان توسعه و تجارت، بر تقویت ارزش ویژه برندهای ایرانی می باشدجامعه آماری مورد بررسی افراد شرکت کننده در دوره های آموزشی سازمان توسعه و تجارت در سال ۳۱۳۱ می باشند که باتوجه به فرمول کوکران جامعه آماری ۳۳۱ نفر می باشد که پژوهشگر این تعداد را به ۳۵۲ نفر افزایش داده است و از روش های کتابخانه ای برای مبانی نظری تحقیق و با استناد به مدل مفهومی آکر و پیمایش )پرسشنامه( و روش آمیاریSPSS برای پاسخ دهی به فرضیات تحقیق و تحلیل مسیر برای تایید مدل مفهومی استفاده شده است نتایج به دست آمده با توجه به مدل مفهومی تحقیق حاکی از آن است شرکت در دوره های آموزشی سازمان توسعه و تجارت با اهداف )توانمندسازی نیروی انسانی، کارایی و اثربخشی کارکنان، تقویت و توسعه صادرات و حضور در نمایشگاه های تخصصی،تاثیر مثبت و به سزایی در تقویت ارزش ویژه برند با ابعاد) وفاداری به برند، آگاهی از برند، کیفیت درک شده از برند و وابسته های برند(دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.