تاثیر تبلیغات در صنعت گردشگری ایران


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر تبلیغات در صنعت گردشگری ایران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر تبلیغات در صنعت گردشگری ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تبلیغات در صنعت گردشگری ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر تبلیغات در صنعت گردشگری ایران :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

تبلیغات جز لاینفک تمام عرصه های فعالیت بشری به به شمار میرود ، که گردشگری از آن مستثنا نیست.کشور ایران با داشتن جاذبه های گرد شگریبسیار و با اینکه در رده ی دهم کشور ها قرار دارد ، میزان گردشگر پذیری مناسبی ندارد. در این پژوهش به انواع تبلیغات بصری، راه کار های جهانیشدن گردشگری ایران از طریق تبلیغات و چالش های موجود در زمینه ی تبلیغات گردشگری ایران پرداخته شده است.از ملزومات بهینه شدن تبلیغات ، آشنایی با فنون بازار یابی و شیوه های تبلیغات مدرن در کشور های پیشرو در صنعت گردشگری است. و مهم ترینمسلئه ی پیش رو ، اختصاص ردیف بودجه مناسب و خصوصی سازی تبلیغات گردشگری است. و در آخر باید در نظر داشت که تبلیغات به راستیمهمترین عنصر بازاریابی در پیشرفت و توسعه صنعت گردشگری است زیرا از ۲۳ میلیون گردشگر تنها % ۳، توانایی ها گردشگری کشورمان را می شناسند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.