جایگاه آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی در رشد مهارت استدلالی دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جایگاه آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی در رشد مهارت استدلالی دانش آموزان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جایگاه آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی در رشد مهارت استدلالی دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی در رشد مهارت استدلالی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جایگاه آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی در رشد مهارت استدلالی دانش آموزان :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

استدلال و اثبات از جمله مهارت هایی هستند که بطور کلی در زندگی روزمره و به طور خاص در فرایند یاددهی یادگیری ریاضی از جایگاه خاصی برخوردارند. جامعه ی آموزش ریاضی توانایی استدلال کردن را برای درک ریاضی اساسی و پایه می دانند و معتقدندبحث های کلاسی که در آن دانش آموزان تفکرشان را به اشتراک می گذارند و مراحل استدلالشان را شرح می دهند و مشارکت نفربعدی را بنیان می کنند، مجال درگیر شدن در یک استدلال پایدار و منطقی را می دهد. در این مقاله هدف آن است ضمن معرفیبستری برای رشد مهارت استدلال ریاضی، با برخی از روش های مبتنی برگفتمان ریاضی و تکنیک های رشد مهارت استدلال درکلاس آشنا شویم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.